2013-01-02

BULVÁR: Activia Pocak tündöklése és...

Activia Pocakot, a kötött zoknit, aki női-gyomor imitátorként szerepel az egyik tejtermékgyártó joghurtreklámjában szerintem mindenki ismeri. Ha van olyan, hogy "megosztó személyiség", akkor ő ennek pont az ellentettje, azaz "egységesítő személyiség", mert én még olyannal nem találkoztam, aki ne találta volna legalábbis zavarba ejtőnek. Jó, hát nem végeztem reprezentatív felmérést, az biztos, de elég körülnézni a neten a paródiák közt. Nem bírom megállni, hogy ebből a szerintem legjobbat ne emeljem be ide, annál is inkább, hogy maga Pocak is felbukkan benne.

  Várjátok ki, érdemes!

Amiért ezt a dolgot ide citáltam, hogy Bolyhos Zokninak, Activia Pocak megszemélyesítőjének már nem futhat olyan jól a szekér, mert mostanában a budapesti Váci utca egyik üzletének kirakatában lép fel, mint táncoló fenyőfa!

 Legalább nem énekel!
Vagy legalábbis az üvegen keresztül nem lehetett hallani.

Nincsenek megjegyzések: