2013-01-09

Áthallok?

Oké emberek! Jártok ide zenészek és jó hallással megáldott zenefogyasztók szép számmal, kíváncsi vagyok mit gondoltok!

Kovács Ákosnak van ez a dala, amihez a 2012-es Dreddből vágtak klippet. A filmről csak annyit, hogy a végén abban sem voltam biztos, hogy a néző életben marad-e, ennyi vért és fröccsenő agyvelőt eddig csak horrorban láttam és már akkor sem szerettem. Ennyi lassított felvételt meg a kolibrik repüléséről láttam utoljára, de az tetszett. Na, szóval a dal:


Már a legelején az ugrott be, hogy én ezt hallottam valahol! Mondom a "kritikus részeket" - van még később is, de ezekből érteni fogjátok, hogy mire gondolok. Körülbelül ezeknél az időpontoknál: 0:18-0:30, 0:45-0:50, 2:00-2:10, 2:19-2:25 hallom azt a kis dallamot, ami nekem baromi ismerős. Törtem a fejem, hogy mi ez. Valami régi Yazoo dal? Aztán rájöttem!


Igazam van, vagy megkergült a zenei hallásom?

Nincsenek megjegyzések: