2012-08-30

Schönbrunn - Steam(non)punk

Amikor olvastam az IHO-n arról, hogy a Schönbrunn gőzös Budapestre látogat és meg lehet nézni, akkor tudtam, hogy nekem ott a helyem. Persze az érzékszervi vizsgálatát annak tettem függvényévé, hogy lesz-e rá időm munka után odaugrani. Így el is felejtettem magamhoz venni a fényképezőgépet, de a gyönyörű időben a telefon játékkamerája is jól szolgált.

 Hajtókarok.
 Kémény és híd. A felnyitott szellőzőablakokon keresztül csodásan le lehetett látni a gépházba - mint az előbbi kép is tanúsítja.
 A híd hátulról.
 Az úr - akárki is ő - úgy festett, mint ahogy én Piszkos Fredet mindig is elképzeltem, persze mínusz a piszok.
 A gőzsíp munka közben.
 Hajtókarok még.
 Bármelyik steampunk rajongó akarná azokat az izéket.
 Gépház még.
 1912! Na, miért jelentős még ez az év hajózási szempontból?
 Pár kép a partról.
 Ezek mind úgy készültek, hogy semmit nem láttam a kijelzőből a napsütésben.
 Ahhoz képest egész jók lettek.
 Ellenfényben készült pocsék fotó.
Tat.

2 megjegyzés:

TRf írta...

Állat! Tudom, hogy a társasérintkezés már kiment a divatból (van itt egy fickó, teljesen rendben van, de nem tud csak köszönni, mindennap kétszer kezet kell vele fogni -- megőrülök), de azért ha vannak ilyen programok, és nem munkaidőben, értesíts legközelebb. :-)

Sam. Joe írta...

Nem gúnyolódásnak szánom - inkább röstellem magam érte, de - ennyi év után számomra az újdonság erejével hat, hogy téged érdekel valami, aminek motorja van!