2011-04-17

Turhó 2.0

Ugye mindannyian láttatok már hipermarketben péksütit/csokit, miegyebet majszolgató, "vásárlót"? Valahogy sohasem tudtam benne őszintén hinni, hogy ezek aztán bejelentik a kasszánál, hogy "tessék beütni még egyet ebből, mert egyet megettem". Korábban csak és kizárólag a délsvédektől láttam ilyet, de mára már egészen jól szituáltnak tűnő, genetikailag nem hiperpigmentált alakok is művelnek ilyesmit.

Tegnap azonban láttam a Turhó 2.0-át, egy teljesen új koreográfiát! Negyven körüli nő a perecekről tördelte le azokat a só izéket - tudjátok, amitől igazán finom lesz egy perec - és tüfködte a fején lévő lyukba. Le akartam fotózni, de észrevette, hogy figyelem és rettentő pofavágások között odébbállt.

1 megjegyzés:

porsche írta...

Ugyanez nekem is megvolt csak perec helyett sajtos tanglival.
Hogy idézzem a ma látott CLS merga rendszámának az első felét : LOL.