2011-04-26

Élt (majdnem) tíz évet

 
Van nekem egy öreg, G4-es Mac-em, amiről köztudott, hogy az anyósomnál szolgál. A minap jött a hibajelentés, hogy "nem jönnek be a játékok, csak a labda forog körbe". Oké, ebből én is annyit értettem, mint ti. A hétvégén jártunk a tetthelyen, Maci tette a dolgát, de a vinyójának olyan hangja volt, amitől még egy jobb érzésű Hoffer traktor is csak pironkodva merne beszélni. Felnyaláboltam, jött velünk haza. Szerencsére volt még PATA vinyóm, tehát nem volt nagy műtét, úgy meg különösen nem, hogy van ez a Carbon Copy Cloner nevű, teljesen ingyenes holmi OS X alá, amivel csak annyi volt a rendszer átmásolása az egyik meghajtóról a másikra, hogy megnyomtam egy gombot és vártam, hogy végigmásszon a bitkukuc. Nem ez a lényeg!

Látjátok, hogy ki a gyártója az Apple emblémás merevlemeznek? Bezony, IBM! A pfujj, Nagy Testvér! Azért ez vicces nem?

Becsületére legyen mondva, majd' tíz évet kibírt, pedig grafikusi gépben volt, nagyon sokat ment.


2 megjegyzés:

TéZSé írta...

A PowerPC processzorokat is az IBM gyártotta a régebbi Macekbe. :P
Az szép, hogy 10 évig bírta, nekem a hasonló évjáratú 2,5"-os pata Travelstar 1 évet bírt kb. a régi (nem apple) notebookomban.

A carbon copy clonert én is megsasolom. Még jól jöhet. :)

Sam. Joe írta...

Persze, tiszta sor, az is vicces, hogy szövetkeztek is az IBM-el a proci kifejlesztésére - meg ugye ott volt még harmadiknak a Motorola. Szóval marketing ugat, a pénz meg mozgatja a világot, mint a sánta kutyát!