2011-03-08

Kiszeraméra bávatag negola devdzsi vuldegger? UPDATED!


Rendeltem egy szoftvert neten, házhoz szállítással. Az Online Rőfös úgy működik, hogy rendelés után telefonon felhív egy operátor, hogy tényleg te voltál-e aki rendelt és megbeszéli veled, hogy mikor jön a futár. Teljesen korrekt a dolog, számítottam is rá, hogy fog keresni az ember. Pontosabban arra számítottam, hogy egy ember fog keresni. Ehelyett felhívott a Pokoli Nauszikai Operátor!

Telefon csörög, ismeretlen szám:
    Én: - Vezetéknevem Keresztnevem!
    Operátor: - Kiszeraméra bávatag megrendelés, negola devdzsi szoftver nitakaja máni, futár?
    Én: - Megismételné kérem? Nem értem!
    Operártor: - Kiszeraméra bávatag szoftver megrendelés, negola devdzsi programneve, nitakaja máni futár holnap nó bóre?
    Én: - Bocsásson meg, de szinte egy szavát sem értem! Az Online Rőföstől hív?
    Operátor: - Hbwbzwbazw igen!
    Én: - Jól értem, hogy holnap jönne a futár?
    Operátor: - Habrabzabrabwz igen! Programneve no bóre megrendelés nitakaja máni?
    Én: - Igen én a Programnevét rendeltem. Arcátlanul magas összeg áron. Az lenne a kérésem, hogy legyen a futárnál pénz, mert csak húszezresem van. (Izélje meg magát az összes őskori ATM, aminek a menüjében nem lehet címletet választani!)
    Operátor: - Habarazabrazabraw futár no bore, holnap nitakaja máni! Negola játé-játé jotó! 
    (Majd leteszi.)
Holnap majd elmesélem, hogy jött-e futár és volt-e nála visszajáró! Addig is egy tanács: Ha online boltotok van, akkor ne alkalmazzatok kommunikációképtelen, az orra alatt dünnyögő, bipedál, élő szénvegyületeket telefonos operátornak, mert rontják az üzletet!

UPDATE: Megjött a cucc, de úgy, hogy a futár felhívott, hogy mi a házszám, mert úgy kapta meg a címet, hogy utcaneve, emelet, ajtó. Semmi házszám.

3 megjegyzés:

Krinyo írta...

Made my day.

porsche írta...

Tipp, ha kisebb címletekben akarsz pénzt kicsikarni az ótómatából. Ne húszezret írj be neki, hanem 19.999-et. Ekkor nem egybe címletet ad (asszony két kolléganője szokta így csinálni).

Sam. Joe írta...

Igen, én is hasonlóképp szoktam, de a helyzet az, hogy 20+ ezret kellett kivenni a "falból". Lehet persze kisebb tételekre bontani, de akkor meg tranzakciós díjjal szopat meg a bank.