2010-06-25

GTA: San Andreas leküzdve!

Nem, nem vesztem meg, hogy egy öt éves játékról - PC-n 2005-ben jelent meg- írok. Amikor megjelent azonnal megvettem az 576-ban, hogy aztán hazatérve konstatáljam, hibás a lemez. Másnap vittem vissza, ahol kicserélték, én meg végre vethettem rá magam. Az összes PC-s és PSP-s GTA megvan a harmadik rész óta, szerintem a legnagyobb sorozat a játéktörténelemben. Viszont a San Andreas 2005-ben kifogott rajtam. Volt egy küldetés, amit nem tudtam megcsinálni az istennek sem. Mérgemben félretettem. TRf ugyan megiíérte, hogy átviszi nekem a kritikus ponton, de azóta is viszi. Pár napja újra előszedtem és végre, most sikerült! Rácsodálkoztam, hogy mennyire komplex ez a játék, hogy mennyire hosszú a benne lévő játékidő és hogy mennyire rohadt nehéz megcsinálni egy-egy küldetést, mert olyan elbaltázott az irányítás, vagy a 3rd person nézet kamerakövetése. Ez utóbbi kettő főleg a repülőgépes küldetésekre igaz. Viszont öt évvel a megjelenés után is teljesen rendben van a játékélmény. Emlékszem, hogy akkor elképzelni sem tudtam, hogy hová tud fejlődni a játékélmény, de ez aztán bennem volt valamennyi GTA epizód kapcsán aztán. A lényeg a lényeg: Legyőztem a rohadékot, nem fogott ki rajtam! Jeeee!

4 megjegyzés:

porsche írta...

Sokáig ez volt a hátterem a tesztgépemen. Ezzel gondolom elárultam, hogy én is imádom a GTA sorozatot.

JonC írta...

oszt melyik volt az a bizonyos küldetés, amin elakadtál? a haveri körömben állandó mumus volt a táncolós/kocsipattogatós ritmusjátékos téma még valahol az elején :) (hja, meg eszembe jutott még a mission impossible-okról a Maffia nevezetes autóversenye, de az már más lapra tartozik :))

Sam. Joe írta...

A neve Freefall. Amikor át kellett ugrani a Cessnából a Lear Jet-re.

A modellrepülős - amikor ki kellett nyírni vele a futárokat - is piszok nehéz volt, de azt első nekifutásra 5-6 próbálkozás után végigtoltam. Most tán másodikra ment az is.

A táncolósban mázlimra jó voltam.

TRf írta...

Nos, egyrészt gratula, másrészt meg sorry vagyok, hogy... Valószínűleg sosem fogom végigjátszani, mert ilyenkor, ha kihagyok 1-2 évet, mindig újrakezdem, aztán megunom. Túl hosszú. :-)