2010-04-10

Élljen és virágozzék a tartalom alapú hirdetés!

Maques lőtte.

5 megjegyzés:

CsTom írta...

Mindig csodálattal tölt el, hogy vannak még "reklámot látó" emberek a weben... ;-o

maques írta...

Ez nagyon feltűnő volt...
Azt hittem illusztráció... :-]

CsTom írta...

Mégegy a témában (márhogy reklám+repülés) ;-)
http://twitpic.com/1gazoj

Sam. Joe írta...

Jó fogás! ;-) Amúgy meg fogsz lepődni, én nem használok adblockert. Ezzel támogatom az ingyenesen elérhető tartalmakat előállítókat. Ők ebből élnek. Ennyi.

CsTom írta...

Amíg csak képek voltak a reklámok, én se blokkoltam õket. Nem zavartak. Amikor elkezdtek mozogni, akkor már erõsen elgondolkodtam, hogy is lehetne megszabadulni tõlük. Aztán jöttek a szövegre ráúszó illetve zenélõ flessek, ekkor a készítõknek, és teljes fel- és lemenõ családjaiknak jókívánságaimat küldve kibasztam a reklámokat az online életembõl...
Így jártak az ingyenesen elérhetõ tartalmakat készítõk. Teccettek volna megállni a jóízlés határán.