2010-04-25

Bréking: Günther és Samantha Fox duett!

Előre szólok, hogy acélozzátok meg magatokat lelkileg, esetleg előzetes edzésül nézzétek meg ezeket a jó öreg Günthertől, csak aztán tekintsétek meg ezt a videót! Ilyen brutálisan rosszat nagyon régen láttam, pedig azért volt már itt pár komoly versenyző ebben a számban.


Ha jól vettem ki, akkor ez a videó 2004-ben készült. Ennyi idő alatt azért Samantha Fox néni már megtanulhatott volna hitelesen pléjbekkelni. A dalban szóló elektronikus dobokhoz berakni egy akusztikus dobszerkót látványelemnek epikus.

7 megjegyzés:

Regős Szabolcs írta...

Lehet röhögni, de SF anno kamaszkorom egyik istennője volt. (a másik Sabrina. Hiába no, a cicik a gyengéim :-))
Persze azóta én se vagyok kamasz és SF is már inkább MILF. :-)

Ave, Saabi.

Sam. Joe írta...

Saabi, Sabrina és Samantha Fox minden egészséges érdeklődésű, heteroszexuális harmincas magyar férfi nemi fejlődésére alapvető befolyással volt! Ez természetes! 8-)

besucher írta...

Bizony Samantha Fox ma is remek MILF. Jópofa, vidám kis videó ez, a régi jó időket idézi vissza.

Sam. Joe írta...

Besucher, Te a Vogon költészet emlőin nevelkedtél! 8-) OK, Samantha Fox még mindig bír bizonyos kisugárzással, de ezen a Günther gyereken nem bírom túltenni magam. Valami fura okból kifolyólag azt gondolja, hogy szexi. Közben meg idétlen. Én legalábbis betegre röhögtem rajta magam.

Regős Szabolcs írta...

Ugyan, ki nézi Günthert? Én végig a leszbi szöszit néztem. És meg kell valljam, tetszik a hangja is.

BB írta...

Van egy tippem arra nézvést, hogy Günther alapvetően egy zseniális faszi és az egész egy orbitális paródia. Mármint nem csak ez, hanem amit csinál mint olyan. Gyanús, hogy ennyire tökéletesen tenyérbemászó a pofa. Samanthát meg blokkolnám. Várom a Günther-CC Catch duettet.

Sam. Joe írta...

Most töröm a fejem, hogy CC Catch-nek van-e olyan dala, ami illeszkedik Günther, "szexy vagyok, ha törik, ha szakad" imidzsébe. 8-)