2009-10-02

Gran Turismo PSP villámteszt

(A cetlin olvasható szöveg egy insider poén, nem félreérteni!)

Tegnap elég későn értem haza, így ha húsz percem volt vele foglalkozni, akkor sokat mondok. Ezért csak az első benyomásaimat foglaltam össze:

  • Szép. Döbbenetesen szép! El sem hittem, hogy ez PSP-n megy és nem valami sokkal erősebb vason.
  • Nincs karrier mód és így szinte nem is látom értelmét annak, hogy játsszak vele. Mi értelme van? Hogy az összegyűjtögetett kreditekből virtuális autókat gyűjtögessek? Azért az nekem kevés.
  • Van drift. Minden tiszteletem a driftereké, de engem nem köt le, kb. mint ahogy a gyorskorcsolyázás, vagy a kőfaragás sem. Mental note: ki kell majd próbálni.
  • Többjátékos mód. Valószínűleg ebben lehet az élvezet. Hogy mikor, hol és kivel fogom kipróbálni, azt nem tudom. Pedig ki kéne.

Nincsenek megjegyzések: