2009-08-07

Az eszményi munkavállaló

Az alábbi levél nem a képzelet szülötte, de a neveket nyilvánvalóan megváltoztattam.

"Tisztelt Bluetooth Béláné Wireless Adrenalin!

Köszönöm a visszajelzést és az információt. Egy kis problémám lenne, mert valószínűleg nem erre az e-mail címre küldtem Önöknek a jelentkezést és mostanában jó pár önéletrajzot küldtem szét. A problémám az, hogy sajnos nem emlékszem, Önöknél milyen pozícióra (és annak részleteire) jelentkeztem.

Gondolom ez elég furcsa kérés, de azért gondoltam úgy, hogy mégis rákérdezek, mert a levele alapján komoly és érdekes állásról van szó, amire biztos vagyok benne, hogy megfelelnék.

Tisztelettel:
Sokeszűné Málészájú Margó"

1 megjegyzés:

AnnGel írta...

Ez tényleg nagyon kellemetlen, de velem is volt olyan, hogy mikor felhívtak, nem győztem visszakeresgélni a leveleim között, hogy miről is van szó, mert 2 hónapja küldtem el az e-mailt, és közben jelentkeztem egy tucatnyi helyre :D