2009-03-04

Angol beszél picit még még még még még



Olyan az íze, mint a neve?


Hát... Ha bezárnak egy dobozba, nem sok minden marad, amivel el lehet ütni az időt, nem?


Michael Jacksonról is ugyanezt mondták, nem?


Mintha a kutyát érdekelné, hogy milyen színű a hús, nem?


Na, ezt én eddig úgy tudtam, hogy "Happy Ending" de sohasem késő tanulni.


Atyaég! Tutti, hogy valaki kipróbálta!!!


Nincs kommentár.


Beatboxolni se?


Georgia? Nem jártam még ott, de nem lehet egy vidám hely.


Tökéletes, ha Dell géped van!


Biztos, hogy nem volt a kávédban még valami?


Ha igény van rá, hát igény van rá!


Na, akkor vagy össze kell még szerelni kicsomagolás után, vagy szüksége lesz egy jó nagy nyújtózkodásra!


Csukd be az ajtót és kapcsold be a mókát! Aha... Értem én!


Hogy engem ilyen esküvőkre miért nem tudnak meghívni?!

Nincsenek megjegyzések: