2008-12-21

A leghülyébb kérdés

Tegnap betértünk a környékünkön lévő "Százforintos" boltba. Nem szeretem a helyet, mert unott, faragatlan, flegma, néha bunkó a személyzet, szóval magas elvárásaim nincsenek a hellyel kapcsolatban. Viszont kellett a mosogatóba alulra olyan műanyag háló, mert a régi már nagyon elöregedett. Mást nem is akartunk, de szembe jött egy tábla étcsoki, amit szintén levettünk a polcról, mert kellett tortabevonási célból. Kérdés a pénztáros csajtól a csokit látva: "Ez innen van?" Legszívesebben azt válaszoltam volna, hogy "Nem ba**od, máshol vettem, csak ki akarom fizetni itt is." Végül megmutattam neki a polcot és amikor 300 feletti árat akart beütni a csaj, akkor elárultam neki a 160 forint körüli árat.

4 megjegyzés:

Andi írta...

Nem lenne egyszerűbb, ha te lennél a pénztáros is? Teljes önkiszolgálás :-D

veniko írta...

Hülye kérdés kategóriához: megyek a Sun-hoz interjúzni, mondom a recepciós csajnak, hogy az Olaszországból érkezett, XY nevű emberkéhez jöttem, interjút készíteni. Errefel ő: le volt egyeztetve? Mondom nem b..meg, nekem ez a hobbim :-D. Na jó, ezt szerettem volna válaszolni...

Sam. Joe írta...

Most hogy ezeket mondjátok, eszembe jutott egy vicc, ami a csattanója miatt nagyon illik ide.

A jegesmedve fekszik a hóban, odatotyog elé egy pingvin.
- Szia! Figyu, nem láttad a tesómat?
- Nem tudom, hogy néz ki?
- Szerinted?

linda írta...

még az információs pultban ülők szoktak ilyen fantasztikus kérdéseket feltenni...pl a vonatállomáson a pénztárosok,a portások...mindig úgy kérdeznek vissza mintha egy másik bolygóról érkeztél volna...