2008-10-01

A víz nedves, a tűz éget, a nehéz tárgyak leesnek...

... és van egy ország, ahol erre mindig és mindenhol figyelmeztetni kell az embereket!


Volt, aki megpróbálta?



Oké, ebben biztos vagyok, hogy volt, aki megpróbálta!


Továbbá kérjük ne próbálja bedugni a fülébe se!


Soha éltemben nem gondoltam volna, hogy van ilyen! Egy roller mozog?!



Oké, ebben is biztos vagyok, hogy volt, aki megpróbálta! Fúj, amúgy!



Most komolyan, elég! Fúj!


És még mit nem szabad vele? Igen, ugyanazt, mint a csavarhúzóval!


Valamint ne próbáld ugyanazt csinálni vele, amit a csavarhúzóval és a Yellow Pages-el!


"Drága Biztos úr, én könyörögtem a Bodrinak, hogy ne üljön volán mögé, de hát nem hallgatott rám!"

3 megjegyzés:

Andi írta...

Variációk a "macska a mikroban" c. híres/hírhedt esetre. Nagy az Isten állatkerje - és alacsony a kerítés...

TRf írta...

Az iPod Shuffle-nél teljesen jogos a figyelmeztetés, mert pont akkora, mint egy sportszelet. Fehér csokiról még nem hallottatok? :-)))

Sam. Joe írta...

Mekkora marketingötlet már! Sport szerletnek álcázott iPod Shuffle!