2008-10-02

Egy Uruk Hai harcos Budapesten!

Bigfoot!
Ma én is láttam az Uruk Hai harcost!

6 megjegyzés:

The Blonde Guy írta...

Én két évig dolgoztam egy Uruk Hai-jal. Ráadásul megvolt vagy 250kg. Üdítő látvány volt.

Sam. Joe írta...

Meg gondolom jó szaga is lehetett...

TRf írta...

Brutális... :-S Döbbenet, hogy egyáltalán, de hogy októberben is, így adja elő?

Vazz, lábat mosni egy lavór vízben is lehet, akár a számítógép előtt ülve (ööö... ezt nekem csak úgy mesélték, persze) ha már a kádba nem tud szegény bemászni...

TRf írta...

Amúgy mekkora lúzer vagyok, hogy Johannes tud a Lenovo sajtóról én meg nem? :-/ Ráadásul, ahogy olvasom, még jó is volt.

Sam. Joe írta...

Meglepődtem, nem is kicsit! Egyfelől én úgy tudtam, hogy Te visszavonultál az újságírói pályától. Ez nem gúny, hanem egyszerűen olvastam amit írtál és elkönyveltem, hogy "3 és elég"! Másfelől, Te igazán sohasem voltál hardveres.

TRf írta...

Nos, a Lenovo számítógépeket és noteszgépeket árul, nem pedig hardvert az "összerakom darabokból" értelemben. Tehát attól függetlenül, hogy nem vagyok hardveres, még érdekel, hogy mit csinálnak. Nemrég vettem valakinek Lenovo gépet, nagyon meg voltam vele elégedve, előfordulhat, hogy a következő PC-met már nem szerelem, hanem ugyanígy egyben fogom megvenni. Másrészt csak megpróbáltam visszavonulni, de nem sikerült. Azt hittem, a "3 és elég" ebben az esetben már nagyon megvolt mindkét oldalról, ám meglepő módon egyelőre csak az enyémről, és 3:1 felállásban megdumálták a fejemet. :-S