2008-10-29

Drága Freddie!

Remélem jól telnek napjaid, ahogy ülsz a kedvenc felhőd szélén és lógatod le a lábaid. Nehezen tudlak elképzelni a bazi nagy szárnyaiddal, de biztos jól áll neked.


Képzeld, tegnap voltunk Queen koncerten! Jó volt látni Briant és Rogert újra! Viszont panaszom van Paulra! Freddie, nem jó ahogy ő énekli a dalaidat. Nincs meg hozzá a hangja, de ami legrosszabb, hogy nincs meg hozzá a szíve. Olyan mint egy fantasztikusan jó asztalos, aki egész életében remek hokedliket készített, de amikor faragványokkal kellene díszítenie egy asztallábat, már semmire sem megy. Száraz volt amit produkált és a Te dalaid, az én kedvenc nótáim úgy szóltak tőle hogy sírtam, de nem a gyönyörűségtől. Freddie, nem tudnál tenni valamit? Megjelenhetnél valamelyik este Brian álmában és mondhatnád neki, hogy ez így nem jó! Ja, azt nem is mondtam, hogy BZ-vel voltam a koncerten. BZ – többek között – a Queen Emlékzenekar énekese. Brian dedikálta is egyszer az egyik gitárját. Tudod, vele olyan volt Queen koncertre menni, mint Nemo kapitánnyal evezni a Városligeti tavon. Helyenként csak pislogtunk egymásra, amikor Paul énekelt, hogy „Te, ez mi volt?” Szóval ha éppen megjelensz Brian álmában, akkor szólhatnál pár jó szót BZ érdekében is, mert szerintem simán leénekelné Pault a színpadról.


Persze a fiúk, a Queen igazi tagjai kitettek magukért. Brian előre húzott egy sámlit a kifutó széléhez és egy dobgitáron elpengette azt a dalt, amit sok-sok éve Te énekeltél itt Budapesten. Tudod, a „Távászí szél...” kezdetűt. Nem énekelt, hagyta, hogy mi pár ezren énekeljünk és biztos vagyok abban is, hogy hibázott is párszor, de szép és megható gesztus volt. Sok ezer ember rád gondolt közben. Aztán jött Roger és zenebohóckodott egy kicsit. Dobverővel elvert mindent, amit elé pakoltak. Az a pár perc feledtette azt, hogy Paul a cipőtöket sem kötheti meg, se neked, se a fiúkét – már bocs. Amúgy gonosz vagyok, mert Paul nagyon jó énekes és a saját dalaiban csillog is, csak éppen a Queen dalok nem az ő hangterjedelmére lettek írva és ez fáj. Jó hangulatú koncert volt amúgy, jól szórakoztunk.


Tudod, Freddie sohasem fogom neked megbocsátani, hogy meghaltál! Az olyan zseniknek, mint Te is az ilyet meg kéne tiltani! Egyszerűen felháborító, hogy meg mertél fosztani minket a társaságodtól, de hát már nincs mit tenni, elmentél. Ha találkozol Ludwiggal, kérlek add át üdvözletem – tudod kicsit nagyot hall, szóval beszélj hozzá hangosan!


Szeretettel ölellek!


3 megjegyzés:

Andi írta...

:'-(

TRf írta...

10/10

Pont a koncert kapcsán néztem utána, hogy Deacon miért ugrott ki a Queen projektből, és kiderült, azért, mert így már nem tetszik neki, nem ért egyet vele. Ezek szerint igaza van.

Névtelen írta...

Remek írás..