2008-09-10

A TotalCar és a Belsőség is oda!

Réges-régen, egy messzi-messzi galaxisban úgy indult a napom reggelenként, hogy bekapcsoltam a cégnél a gépem, leültem elé egy bögre kakaóval és az aktuális pogácsával vagy sóspereccel és míg elnyammogtam a reggelit, olvastam a TotalCar-t, amit autóbuzik írtak Autóbuziknak.

Na ez régen volt! A kedvenc szerzőim már jó ideje más vonalom folytatták a karrierjüket, és ezzel számomra oda a varázsa az egésznek. Ma viszont már ott tartunk, hogy a maradék is érdektelenné vált számomra azzal, hogy a napi cikkekkel azonos megjelenésű hirdetések bukkantak fel a főoldalon. Míg ezek autókról szóltak, nem bántam különösebben. De a mai szent napon valami Zwack-gyártotta ittal trónolt ott. Kedves TotalCar, köszi szépen az eddigieket, de engem most vesztettetek el, mint olvasót.

Sokáig mentsvárként működött a TotalCar blogja a Belsőség. A "minden egyszerre dől össze " jegyében azonban ennek is vége. Azzal kezdődött, hogy a közelmúltban távozott onnan az az ember, aki összetartotta az egészet és bár nem mindig értettem vele egyet abban, amit írt és néha átütött a weboldalon valamifajta sznobság, amivel nem tudtam azonosulni, alapvetően szerettem oda járni és olvasni. Volt egy jókora hullámvölgy, olyan szerzők megjelenésével, akik - nemüktől függetlenül - azzal fémjelezték magukat, hogy híján voltak annak a hozzáértésnek, ami egy autós blogban publikáláshoz kell. Az olvasók nyomására - a stílussal sohasem értettem egyet, de a mondanivalóval, hogy őket nem jó olvasni, ámde nagyon rossz, már annál inkább igen - ezek az illetők eltűntek az oldal hasábjairól.

Viszont a héten a Belsőség is kivívta nálam azt, hogy feleslegesnek találom a jövőben látogatnom. Nevezetesen ezzel és ezzel a posttal. Tele a tök fejem a politikával, nem akarok egy autós blogban is politikáról, pontosabban politikai megnyilvánulásokat olvasni! Másfelől tele a hócipőm azzal, hogy - és ez most nem a "bezzeg Amerikáról" szól, mert Amerika nagyon nem bezzeg - míg az USÁ-ban teljesen normális az, hogy valaki négykerekű amerikai zászlót csinál az autójából, (lásd az illusztrációt) csillagos-sávos lobogót fest a mocija tankjára, addig a Magyar címeresre szabott Dacia jelvényt meg kell írni, a Nagymagyarország térképes Dodge RAM-ost meg ki kell oktatni történelmileg, mert csak. Ami viszont tényleg "Bezzeg Amerika", hogy ott teljesen oké, hogyha valaki mondjuk Hillary Clinton-t támogató matricát nyal a verdájára, a kutyát nem érdekli. Itt miért nem? Ha meg nem, akkor miért nem támogatjuk azt, hogy az legyen, azzal, hogy nem törődünk vele?

Drága jó Belsőség emberek! Drága, általam tényleg nagyra becsült Winkli! Ez volt az a pont, ahol úgy döntöttem, hogy nem érdemes többé felkeresnem az oldalatokat. Köszi az eddigieket!

6 megjegyzés:

Tommi írta...

Na igen... Minden változik és van, ami nem jó irányba...

Más: Nézd meg légy olyan kedves ezt a honlapot:
http://autofilia.blog.hu

Az Autóbuzik átalakult... Műhelytitkokat egyelőre nem mondok, úgyis lesz majd egy poszt arról, miért lett olyan, amilyen... Még az arculat sincs kész, de már dolgozunk rajta...

Sam. Joe írta...

Nagyon kíváncsivá tettél! Most még ugyanazt látom, mint az autobuzikon.

Tommi írta...

Igen, de valószínűleg a jövő héten meg lesz minden... Majd meglátod!

Tommi írta...

Elindultunk!

http://autofilia.blog.hu

Sam. Joe írta...

Kafa! Át is írtam a linkeket!

Tommi írta...

Szuper!

Köszönöm a szerzőgárda nevében is!