2008-09-03

The Auto Collections - Huszonkettedik rész

1977 Ferrari 308 GTB

Nem vagyok Ferrari rajongó. Nem tudom megamagyarázni hogy miért nem, de képtelen vagyok arra, hogy ájulásközeli állapotba kerüljek attól, hogy "Húúú wazze! Ferrari!" De még nekem is el kell ismernem, hogy a Magnum Ferrari időtlenűl gyönyörű! Enzo? Áhh, zavarna, hogy úgy néz ki mint egy vadászgép és mégsincs rajta magassági kormány! 612 Scaglietti? Zavarna, hogy nem tudom kimondani a nevét, amikor megkérdik, hogy milyen autó is ez. 308 GTB! Ráadásul majdnem egyidősek vagyunk.
Nem, nem a memóriakártya volt fordítva a gépben! Tényleg jobbkormányos.
16 000 000 forint.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

nem is olyan veszélyes az ára

Sam. Joe írta...

Jaja, én is ennél sokkal többre számítottam. Lehet, hogy azért ennyi, mert nem jó oldalon van a kormány?