2008-07-21

Belépés csak TUX pólóban!

"Minden év júliusának utolsó pénteke a Rendszergazdák Megbecsülésének Napja, amikor azoknak a nőknek és férfiaknak az érdemeit ismerjük el, akiknek munkáján gyakran egész cégek működése múlik.

A Microsoft az idei Rendszergazdák Napján hagyományteremtő közönségtalálkozót szervez a szakemberek számára, ugyanis már többször is felmerült az a gondolat, főleg a TechNet eseményeket követően, hogy legyen lehetőség arra, hogy kötetlen formában megismerhessék egymást a szakemberek, és megoszthassák egymással tapasztalataikat, élményeiket, vagy adott esetben problémáikat.

A félnapos kötetlen eseményen a rendszergazdáknak, adminisztrátoroknak alkalmuk nyílik megismerkedni a hasonló szakmai érdeklődésű, más cégeknél dolgozó kollégáikkal, az adott szakterület Microsoftos rendszermérnökeivel, valamint a TechNet és Informatika Tisztán eseményeken előadó független szakemberekkel.

Szeretettel várunk Téged is a Rendszergazdák Napjára!

Időpont:

2008. július 25. péntek, 12:00-18:00

Helyszín:

Greenhill Rendezvénypark, 1036 Budapest, Óbudai Hajógyári sziget

További információ a rendezvény honlapján."

4 megjegyzés:

TRf írta...

Ezt akkor most nem értettem.

Sam. Joe írta...

Arra utaltam, hogy a tojásdobálós turbómajom példájára biztos lesz egy apró ámde annál hangosabb Linux kemény mag a rendezvényen. Francba! Nem jött át? Mert ha nem jött át, akkor törlöm a postot... 8-(

TRf írta...

Egyrészt nem jött át, másrészt meghívásos alapon zajlott a dolog, és ahhoz, hogy egyáltalán regisztrálni tudj, legalább MS Certified Prónak (MCP) kell volt lenned. Mondjuk a sajtó is kapott meghívót (legalábbis én kaptam), és ezen a biztonsági résen beszivároghat néhány agyatlan linuxos, de az olyan lenne, mintha kiállnék Bronxban egy utcasarokra egy táblával, hogy utálom a niggereket. ;-)

Sam. Joe írta...

Bakker... Akkor elkúrtam. Nem kicsit, nagyon! A meghívásos balhé nekem nem derült ki és igen, én is onnan tudom, hogy meghívtak. Pedig akartam vinni magammal Rónay kollégát, hogy egy alkalmas időpontban megkoszorúzzam.

Amúgy tök jókat tudtam volna beszélgetni ott az emberekkel! "Neked mennyi az uptime-od?" Meg ilyenek...