2008-05-01

Néddmán'!

Ez csak szerintem vicces?

7 megjegyzés:

CsTom írta...

Jéé, neked hirdetéseid vannak? ;-)

Zs. írta...

Nem tudom, mit izgulsz miatta. A szcientológusoknak jobban örülnél? :-)

Sam. Joe írta...

CsTom:
Nóbádizpörfekt.

zs.:
Izgul a Mari néni, csak szerintem vicces, hogy háre Krisna, háre Rama, háre Domain.

Andi írta...

Ez nem vicces. Inkább szánalmas :-(

Sam. Joe írta...

Andi:
Úgy is mondhatjuk! 8-]

CsTom írta...

Janemazé, csak mer' én még nem láttam õket. 8-) Adblock csendben dolgozik a háttérben...

Van különben ennek a hirdetésesnek értelme ($$)? Márhogy így egy "énblogon" ugye nem hiszem hogy milliós olvasótáborod van, az a havi két kattintás (a hirdetésen) meg... Vagy nem?

Sam. Joe írta...

Az úgy volt, hogy egyszer írni akartam róluk és ki akartam próbálni valahol. Ha meg már összeraktam, marad. A Matchbox Memories-en meg még értelme is van, mert hozzott fel már olyan online játékboltot, ahonnan vásároltam is. De tényleg nem ebből fogom fizetni a villanyszámlát. 8-)