2008-05-03

A legbénább cégemblémák

Egy csomó azonnal egyértelmű, egyesek meg nem.


Azoknak akik inkább kislányt szerettek volna. (KidsEXCHANGE = Gyerektőzsde - már ha jól értem, bár ez is hülyeség. KidSEXchange = Gyerek nemének megváltoztatása.)


E!


Patika kirakat. Japánból talán, de mindenképp ázsiai fogás.


"A Computer Orvosok - Mi munkára bírjuk a számítógépeket Önnek!" Ha mégsem sikerül, hát **szunk rá!


Angolul az ASS az ugye... Khmm... Segg. Az URL alapján ez meg németországból van.


Igazából Megaflicks.


Therapeutic Associates (De úgy fest már logót cseréltek.)


Ööö... Hogy is mondjam csak... Na ez abból a fajtából van, ami elsőre nem biztos, hogy egyértelmű. Nézzétek egy kicsit!


Én például táncoló alakokat láttam elsőre. Aztán másodikra már nem.


Cseh kolbászreklám az 1900-as évek elejéről.


Ugye az új OTP logó is megvan? Hatásában ugyanaz.


OK, más kultúrkör.


Anthony - akárki is ő állai izgatottnak tűnik!


"Fogásznál voltam, Drágám! Esküszöm!"


Britains's Office of Government Commerce logó. Vagy egy hóember, amely hegyezi a cerkát?

2 megjegyzés:

AndrewBoy írta...

Égő nem égő én az USA Networkosat nem vágom :D

Sam. Joe írta...

Húha... Hogy lehet ezt finoman megfogalmazni? Szóval egyes perverz emberek számára az a logó olyan, mintha az U-betűnek kukija lenne, amit az A-betű próbál bekapni.