2008-04-18

A világ legrosszabb videóklipjei

Emlékeztek még a "Filmek, amiket nem akarunk többé látni" szavazásra? Kitűnően elvoltunk azzal, hogy összehordjuk egy kupacba azokat a mozikat, amiket nem tudnánk elviselni többé főműsoridőben. Ez jutott az eszembe, no meg az, hogy hordjuk egy kupacba a világ legpocsékabb zenei klipjeit! Mondom a szabályokat:

1. Az előadónak ismertnek kell lennie, szóval a Vlad féle elektronik-szuperszonik féle marhaságok nem érnek.

2. A klipnek kell rossznak lennie, nem elég, ha csak a zene borzasztó rossz, illetve nem kizáró ok, ha a zene amúgy jó.

Tehát a saját javaslataim az első három helyre:

1. Kelly Family - An Angel
Nem tudom, hogy hogyan jöhet be bárkinek is ez a "Karl-Marx Stadt, 1976" életérzésű banda, de ezt a dalt és ezt a klippet konkrétan szénné játszották a zenei tévék. Először dermedten ültem a tévé előtt, mondván, hogy ilyen nincs, aztán sírva menekültem tőle a világ összes égtája felé, ha megláttam újra. Azt hiszem nincs lejjebb, ez az én listámon az abszolút iszonyat. Ha a szigorított fegyházban ezt kéne néznie és hallgatnia a raboknak, akkor az Amnesty International saját kezűleg dobna bombát a helyre, hogy megszabadítsa őket a kínjaiktól. Sohasem tudtam igazán eldönteni, hogy a társulatból ki fiú és ki lány, de tulajdonképpen mindegy is, mert ez a pedofilokra utazó megjelenése a retardáltnak tűnő, zsenge korú, zeneipari környezetszennyezést elkövető muzsikaterroristáknak azt a vágyat szítja csak fel bennem, hogy egy lefűrészelt csövű vadászfegyver és megfelelő mennyiségű lőszer birtokában szeretnék rájuk vadászengedélyt.


2. Modern Talking - Geronimo's Cadillac
Ez a klipp annyira, de annyira szarul van vágva, hogy szegény Few-et mindig ezzel piszkáltam, ha valaminek nem tetszett a vágása amit csinált. Mondván, hogy az amit elkövetett még nem OLYAN rossz, mint ez a klipp, de már majdnem. Ezen kívül ugye emberünk nagy vehemenciával penget egy gitárt... Ööö... Megszólal ebben a dalban gitár valahol? Én csak szintit hallok. Továbbá igyekeztek a nyolcvanas évek teljes videotechnikai arzenálját felhasználni, de lehet, hogy nem egy majmot kellett volna a vágópulthoz ültetni.


3. Survivor - Eye of the Tiger
Egy igazi örökzöld, a Rocky halhatatlanná tette és tulajdonképpen szeretem is nagyon. Na de a klipp! A banda nagyjából annyira kemény, mint egy zacskó Haribo gumimedve és ahogy próbálnak csúnyán nézve menni, azon mindig fetrengek a röhögéstől. Epikus!


Várom az ötleteket a továbbiakhoz!

6 megjegyzés:

Beren írta...

Ööö... Dú jú ríli vana hört mí?...

Sam. Joe írta...

8-) Még, még, még, még, még! Ennyi nem elég!

Wendigo írta...

Hááát, nem annyira über-ismert, de kult:
http://www.youtube.com/watch?v=YPnGPIMUnus

vagy épp ez:

http://www.youtube.com/watch?v=dZ94vnmvPrw

hogy magyarokra is kitérjünk (az angolság odabax!!! jí, komón!):

http://www.youtube.com/watch?v=xd6NZf1YK5A

szintén kis hazánk termelte ki ezt a kis emberes zenekart (ráadásul ezt a sz*rt csomó rock és metal "celeb" feltűnése is színezi, hurrá):

http://www.youtube.com/watch?v=wrw6QX4Atx0

ha eszembe jut valami fajsúlyosabb is, akkor folytatom... :-)

Beren írta...

A Zasto seres me az jó, ne báncsad... (:o) Viszont ez nagyot szakít: http://www.youtube.com/watch?v=b_zMU2tX5n8

Sam. Joe írta...

Na, végre volt időm elemezni a dolgokat!

BZ: Az I wanna love you tender nem felel meg a kiírásnak abban, hogy ismert legyen az eladó, meg már volt is. Jan Terri mint fent, volt is, a kutya sem ismeri. Ez a Speak nevű csávó ez iszonyú! A hazai könnyűzenéhez nem sok közöm van, de ez valami ismert faszi? A celebek meg már ennyire mindenre kaphatóak pénzért? Százszor ölelj még: Röhögj ki, nekem bejön!

Beren: Húú... Először nem emlékeztem, hogy honnan ismerős nekem a Sarah Brightman, aztán megleltem ezt: http://www.youtube.com/watch?v=MmI9gAyNPyE&feature=related
De ez a Szarsip Húter, hú barátom, ez dermesztő! Eleve, hogy honnan a rákból szedtek össze ennyi lófejű, deszka bulát!? Nagyon üt, köszi!

Beren írta...

Üdv! Szívesen! A legütősebb rész talán az, amikor az ezüst színű súlyzókkal vonaglanak, mint valami idióták. Amióta egyszer láttam a VH1-en (valami Top10 The Worst Videos volt), azóta nem bírom feledni...