2008-04-30

A legjobb hajléktalan dumák


Időutazó - Segítség! Új fluxuskondenzátorra kell a pénz.
(Ne kössetek belém, szabadfordítás az érthetőség érdekében. Ezen kívül a Vissza a Jövőbe szinkronját követtem.)


Elrabolták a feleségem, 89 cent kellene a váltságdíjához!


Fogadok, hogy nem tudsz eltalálni egy negyeddollárossal!


Sajnálom, vak vagyok! Megérinthetem a melled?
(Mondjuk ez a csávó szerintem nem hajléktalan, csak kanos.)


Hajléktalan Jedi!
(Gyanítom, azért ezt értettétek.)


Lefordíthatatlan szójáték arra, hogy peches vagyok, kéne lé.
(Nagyjából: Kifogytam a szerencséből, kéne zsuga. Csak az eredeti rímel és vicces.)


Hajléktalan Bill gazdag nőt keres!


Sörre, borra, whiskyre, másnaposságra.


1 dollárért sértegethetsz!


És az örökzöld klasszikus a végére: HTML-t programozok ételért! Kérlek segítsen! Isten áldja meg!

Nincsenek megjegyzések: