2008-02-08

You sexy muttafukka!

Igen, Ő az!

5 megjegyzés:

Andi írta...

Ki? Mi? Asszem, itt feladom... :-)

Andi írta...

Homályosítsatok fel, légyszives, mert most alulműveltnek érzem magam. Ismernem kellene ezt a pasast?

Sam. Joe írta...

Nem árulom el, találd ki! Segítek: Milyen felirat van a monitoron?

Andi írta...

A monitoron? Mikrobi nevének lágy és angolos változata. Ez a lényeg? Aszittem a krapek... Na előveszem a detektívlogikát. A kép - a hapi öltözéke és a monitorok formája alapján - úgy a 70-es évek közepe-vége felé készülhetett. Ha a Microsoft felirat a lényeg, akkor valószínűleg valahol Amerikában. Hm...

És már az összes segítségemet elhasználtam, Vágó úr...

Andi írta...

Megvan!!! Csak a nevét nem tudom... Ő az, aki a Microsoft-ra támaszkodik. A valóságban is. Az az élete alapja. Abból él. Ő találta ki. Fel. Meg. Mittom én... Bingó?

Kérem, én tornáztam, most már tessen szives a pacák nevét elárulni, mert azt ki nem logikázom.