2008-02-03

Társkereső best of...

Itt az ideje, hogy comingoutoljak: Életem párjával a neten, társkeresőn ismerkedtünk meg. Az esküvőnk után elérkezettnek látom az időt, hogy felhasználjam azt a gyűjteményt, amit az ott olvasott hirdetésekből találtam megörökítésre méltónak. A szerzők természetesen egytől-egyig hölgyek. (Őszintén kíváncsi vagyok, hogy a Fábry Showder gegművészei milyen gyorsan találják meg és nyúlják le őket.)

Ilyen partnert keres:
„Légy olyan, mint egy folyó, amely csendesen áramlik az éjszakában.”
Világos! Tehát csobogjak és legyek koszos meg halszagú.

„nem azért kellesz hogy utat mutass
a test csak a csónak,
a lélek az utas..”
Barátom, ez gyönyörű!

„Fogadjon el olyannak, amilyen vagyok egy kedves, egyszerű molett nőnek.”
Egyszerű. Értem.

„Csöbört cserélek vödörre”
Legalább nem teljesíthetetlenek az elvárásai.

„Erősen lepusztult nyóckeres lakásomba keresek, festő, mázoló, parkettázó, villanyszerelő, asztalos munkákhoz is értő, nem dohányzó, szexkedvelő ezermestert, aki szabadidejében nem veti meg a kirándulást, biciklitúrát, korcsolyázást és fürdőzést!!! :))”
Alul traktor, felül békegalamb rabszolgák előnyben!

"Kedves aranyos lány keresi a foltját. :)"
Patchwork tanfolyam, földszint négy!

Magáról írja:
„Mivel van egy kutyám, fontos, hogy szeresd a kutyákat, olyannyira, hogy nagyon sok programot kutyával együtt tervezek. Kirándulások, hétvégézések vidéken, stb. És a kutya jön velem. :) Ja és emiatt, kicsit kötött az életem, sétáltatások, meg hasonlók, úgyhogy ha ezt tolerálod, csak akkor írj! :)”
A falkavezér pozíciója már betöltve, erről ne is álmodj! Az egyetlen kibővített mondatba háromszor belesűrített kutya szóért felterjesztem az arany szájkosár különdíjra!

„Én egy vidám alaptermészetű őszinte, kedves, egyszerű molett nő vagyok, aki az élet apró örömeit is nagyon tudja értékelni.”
Az egyszerű visszatér.

„Egyenkőre, csak kíváncsiskodok:o)
Úgy látom sok itt a szexéhes pasi...
Levélben várom a terveket...hátha valaki olyat tud írni amire reagálok...
Előre mondom nem sok ilyen lesz, de ako gondolja próbálkozhat:-)”
Írjon neked az APEH!

„Mása vagyok.
Vagy másé? Papírmás-é ? :DDD”
Nincs ott valaki normális, akivel beszélni lehetne?

„Im not a bitch!
Im The Bitch!
and for you:
MISS BITCH!!!”
Angol alapfok tanfolyam, második emelet kettő!

„Crazy, idióta, nagyszájú, szórakoztató, angyali, démoni ...
Tvt nem nézek, mert ami benne van azt csinálom...na nem a kábeleket...riporterkedem illetve főszerkeszgetek.”
Vajon miért nem valami olyasmit hazudnak a teljesen nulla kommunikációs képességű - valamint helyesírású - emberek magukról, amihez legalább ici-pici közük van? Miért nem meri felvállalni, hogy a "TESCO-ban vagyok pultparancsnok és arra élvezek, ha rádől valakire a gazdaságos hobbybeton!"

„Én intelligens vagyok, a Föld pedig banán alakú”
Mása tesója is párt keres.

„:) Legyél kedves, aranyos, te is komoly kapcsolatot keressél. És higgy abban, hogy velem megtalálod. :)”
Miért szaladnék ki legszívesebben a szobából?

Orál23 névvel: „Vigyázat! A nevem csak figyelemfelkeltésből és polgárpukkasztásból létesült. Kéretik nem félreérteni.”
Értem én! Én is ugyanezért vagyok Adolf Hitler Macskája néven regisztrálva!

5 megjegyzés:

Zs. írta...

Nem nagyon értem, mi a gond Mása tesójával. A Föld igenis banán alakú és birkavesével lehet földrengést megelőzni.

Andi írta...

Joe, gratulálok! Ennyi épületes baromság között nagy meló lehetett Zsókára rábukkanni. Mázlisták! :-D

Wendigo írta...

Ez nudli. Sőt, nudloid. Metal Hammer / Hammerworld társkereső rovatot kell olvasni: annak ellenére, hogy valamilyen szinten ezzel "saját fajtámat" nyesztetem, de valami kegyetlen cuccok vannak benne.
Ilyenek például:
"Békés megyei kiscsajt keresek, min1 milyen, csak hülye legyen..."
(és a mind1 leírásának hiányosságait se vegye észre, ha már hülye)

De a legjobb az volt, aki igényes gót vámpír hölgyet keresett, aki okos meg szép meg minden. Emileket pedig a sirhantkuro@akarmi.hu címre lehetett küldeni...

Sam. Joe írta...

Na jó, de ezek nem metálrajongó tinédzserek, hanem korunkbéli menyecskék.

Andi írta...

A korunkbéli stimmel. Menyecskék viszont csak szeretnének lenni :)