2008-02-05

Színészek mikrofonnal

Ez nagyon súlyos lesz, én szóltam előre! Kattintsatok a képekre, hogy halhassátok őket énekelni. Javaslom a kommentek közt feltüntetni, hogy ki melyikőjüket meddig bírta elviselni. (Perc:másodperc.) Csalni nem ér!

John Travolta. Régebben nem gondoltam volna róla, hogy színész. Ez mostanában derült ki nekem. Jó darabig táncosnak gondoltam. Hát... Énekesnek semmiképp nem nevezném.


Eddie Murphy. Színésznek nagyon szeretem. Vessetek meg, nekem ez egészen tetszik. Ennél sokkal gyengébb teljesítményből is lett már óriási sláger!


Patrick Swayze. A dal meg a Dirty Dancingból van. Ez sem teljes egészében szemét, csak nyálas.



Don "Miami Vice" Johnson. Na ez brutálisan rossz! Igazi nyolcvanas évek popnyál.


David "Hutch" Soul. Kicsit úgy vagyok a sorozattal, mint a Lolka és Bolkával. Sohasem tudom, hogy melyikük melyik. Csak a Ford Torinót tudtam biztosan, hogy a Zebra 3. Ja igen! Énekel. Hiba a részéről.
(Az anyagot a List of the Day-ről nyúltam.)

6 megjegyzés:

Andi írta...

Murphy-t és Swayze-t sikerült végighallgatnom. Épp "nyálas" hangulatban voltam, meg nekem amúgy is bejönnek ezek a cuccok :) De a másik három... na, az katasztrófa. Ha az intrót nem számolom, úgy 15-25 másodperc között bírtam. (Kérted, hogy mérjük, mértem :)
Minek énekelnek a nagyvilágnak, ha nincs hangjuk? Nincs fürdőszobájuk?

Sam. Joe írta...

Andi, messze túlszárnyaltad a teljesítményem! 8-)

Andi írta...

:-D Joe, semmi "érdemem" benne, ez csak az emberi kíváncsiság és borzongani vágyás. Erre építenek a horrorfilmek készítői is :)

BB írta...

ÉS NINCS DAVID HASSELHOFF???!!!

Sam. Joe írta...

Mer' má' vót'!
http://vizlepcso.blogspot.com/2006/07/dont-hassel-hoff.html

Pet írta...

Hát én becsületesen végighallgattam az urakat. :) Tudom, perverz állat vagyok! :P
Travolta védelmében el kell mondanom, hogy bár ennek a számnak a szerzőjét vékony olajon aranybarnára kellett volna sütni, de azért ha az ember belehallgat a Grease néhány dalába, nagyon kellemes élményben lesz része (pl. Sandy, Greased Lightning).
A Murphy számot ismertem és szerintem az időszak hallgathatóbb számai közé tartozik, szóval nincs vele semmi gondom. Max. annyi, hogy kicsit olyan, mintha Michael Jackson beült volna a Maunikasóba, hogy dalban sírja el, a Mari olyan sokat jár a dizsibe, hogy már nem bírja tovább. :P
Sajnálom, a Swayze dal a kedvenceim közé tartozik, de tényleg nem az énektudás miatt. Hozzáteszem, bár az énekeseink tudnának annyira táncolni, mint ez a táncos énekelni. :P
Don Johnson no comment. Ráadásul a végén még ugrik is. :P (Tessék ellenőrizni!)
David Soul még tízéves korom előtt nekem is nagy szerelmem volt, mint szerintem sokunknak, de később rájöttem, hogy hülye vagyok, Paul Michael Glaser az igazi. Ezzel együtt is szörnyű mind a dal - kötelező hívószavakkal, mint moonlight, stars, future, believing, evening -, mind az előadás. Különös tekintettel a refrénre, ami szintén kötelező darab. :)