2008-02-18

A day in the life

Ajánlom ezt a postot Fruzsinak és Zsófinak, a két legfantasztikusabb PR-esnek. Csajok, nem versenyezhetek a Ti kizsigereltségetekkel, de lássátok be, a Törpök élete sem csak játék és mese!

Levél megy:

„Kedves XY! Márkás irodai géptesztünk lesz, alább küldöm a hivatalos „behívót”. [...] Tesztünkben olyan irodai feladatokra szánt, asztali konfigurációkat hasonlítunk össze... [...]”

Levél jön:

„Köszönjük a megkeresést, és szívesen küldünk egy PUMPA notebook-ot is, hogy még erősebb legyen a mezőny.”

Udvarias vagyok, én vagyok a hülye, én kérek elnézést!

Levél megy:

„Nagyon szépen köszönöm, de az asztali gép tesztünk most eléggé leterhel, ha szabad nemet mondanék a noteszre.”

Levél jön:

„Egy PUMPA Rücsökmocsok 3-at javasoltak első körben a PUMPA munkatársai, ezért írtam notebook-ot, ez képes kiváltani az asztali gépeket.”

Itt kiültem a ház elé, kicsit sírtam, kicsit szaggattam a ruhám, homokot szórtam a közeli építkezés készletéből a fejemre, de nem adtam fel!

Levél megy:

„Ez alkalommal kizárólag asztali gépeket szeretnénk tesztelni, olyan kiépítésben, ami a klasszikus irodai feladatokra megfelelő. Igazából a teszt arról szól, hogy miért érdemes egy kis-közepes cégnek – a nagy cégeknél az ilyesmi nem kérdéses – márkás gyártótól származó gépet venni egy kis, számítógép-szerelde neve nincs termékeihez képest. Köszönjük szépen, de noteszgép most nem fér bele a tesztbe, mindenképp asztali konfigurációt szeretnénk. Amennyire én ismerem a PUMPA kínálatát, ez a Rücsökmocsok sorozatából a 21b-76g közül valamelyik gép.”

Most itt tartunk.

1 megjegyzés:

scullly írta...

Fruzsi és Zsófi valóban a legjobb fej píárosok, illetve kiegészíteném a listát Ágival is :)

Hasonló bejegyzések a témában tanult kollégám, Dodeszh blogjában itt: http://dodeszh.blog.hu/tags/pr_gy%C3%B6ngyszemek

(nem, nem kapok érte csokit, magánszorgalom :))