2007-10-28

Wendigo kivonul...

Kedveseim,

Elérkezett az az idő, amikor úgy éreztem, új utakra kell lépnem. Marha pátoszosan hangzik, de érdekes módon a blogolás nekem valóban elég sokat tud jelenteni, amikor épp csinálom.
Az előző blogomban elkövettem azt a hibát (?), hogy a marhulások mellé néha elég személyes és elég súlyos dolgokat is leírtam. Betámadtak, kihátráltam, és ez a drága lélek, akit ti Sam.Joe néven ismertek, befogadott ide. De komolyan, a Vízlépcső blog olyan volt nekem, mint valami biztos kis kuckó, ahová visszahúzódva, csendesen postolgassak néhanapján pár vicces szómagyarázatot vagy képregényt. Aztán mostanában elapadtam, és egy ideig azt hittem, szimplán a sok dologz miatt van ez így, vagy egyszerűen nem jön az ihlet. Aztán rájöttem, pont az lehet a baj, hogy más blogjában nem tudok igazán olyan lenni, amilyen néha lennék: bizony, hiányzik, hogy leírhassak néha nagyon személyeset és nagyon súlyosat. Így hát, megköszönve Sam. Joe barátom fél éves kedvességét, amiért befogadott (éljenéljenéljen, áldassék az neve!!!!!!!!!), most útjára indítom a saját blogom 2.0 változatát.

Itten ni: wendigo.blog.hu

Aki gondolja, néha nézzen rám ott is, de semmiképp ne felejtsétek a Vízlépcsőt, én is folyamatosan olvasom, naná.

Nincsenek megjegyzések: