2007-10-25

Mijazza Sztónsz?

Oké, ezért érzem meg leszek kövezve, de... Szóval kaptam egy 500 dalos Best of Rock and Roll válogatást és konstens bugyibanyúlkálás az egész. Szükségem van a megbízható zenei alapra, mert a szükségszerűen zajos szerkesztőségben nem lehet másként cikket írni, minthogy füles fel, hangerő fel, külvilág kizár. Iszonyat jó zenék vannak a gyűjteményben, Led Zeppelin, The Who, Clapton, Hendrix, Annimals, Cream, Queen, Fleetwood Mac, The Police, Aerosmith, Pink Floyd és meglepően sok Rolling Stones. Be kell valljam, hogy soha nem értettem, hogy mit csípnek az emberek annyira a Stones-on. Emberek lemaradtam valamiről? Mert akkor edukáljatok! Világos, hogy van 3-4 zseniálisan nagy zenéjük, de ami ebben a listában is van... Mi ez? Egy igazi nagy kortalanul fogyasztható. Born to be wild, Wild thing, Smoke on the water, Walk this way, Hotel California meg ilyenek. De hol van ettől a Stones? Valaki azt mondta, hogy "Mert akkor ők voltak a legnagyobbak." Hát... Lehet, de "akkor" szar lehetett. Pölö a The Cavemans-t sem hallgatom, ahogy két követ baszkurálnak egymáshoz és közben azt kiabállják, hogy "máné-hú", csak azért, mert a paleolitikumban ők voltak a legjobb banda a Neanderthálban! Oké, üssetek!

5 megjegyzés:

Beren írta...

Semmiről se maradtál le. Keith Richard olyan gitáros, aki mindent tud, csak gitározni nem, Charlie Watts ugyanez dobosban. Ha meg a Jaggernek akkora hangja lenne, mint szája, akkor lehetne jó énekes is...

angyi írta...

a stones egyfajta önbeteljesítő jóslat, mármint 10 emberből 9 halál komolyan előadja, hogy mekkora zene, de 9-en nem tudnak felsorolni 3 számot tőlük.

Pgyuri írta...

Üdv,
A megkövezéstől tőlem megmenekülsz és csak azért bátorkodtam ide írni, mert Tina Turnert nem láttam a listádon...nekem ő is ilyen rejtély, de Sztónszt se tudom hova tenni.

Greg írta...

hát valóban nem tudnék én sem túl sok slágert mondani tőlük, de mentségükre szóljon, élőben azért átlagon felül teljesítenek. (persze lehet csak mert olyan gyenge az átlag) én sosem hallgattam őket, de aztán úgy hozta a sors, hogy ott voltam a pesti koncertjükön. azt kell hogy mondjam, közönség kapcsolatból, atmoszférából és persze látványból vmi kimagaslót alakítottak. ők is ugyanolyan darálós, sorozat koncertes turnén vannak, mint a többi nálunk megforduló brigád, de egyszerűen a sziget nagyszínpadán évek óta nem láttam olyan brigádot aki ilyen hangulatot tudott volna teremteni. kisiparosként jönnek, leadják a produkciót, aztán mennek. a stones koncerten elhitted egy pillanatra, csak neked, nekünk játszanak.

Sam. Joe írta...

Gyurikám, én kedvelem a rocknagyit. Private Dancer, a duett Eros Ramazottival, Nutbush City, szóval ezek eléggé oda*asznak.