2007-10-18

Jön a Star Wars tévésorozat!

A BBC arról számol be, hogy George Lucas belevág egy Star Wars tévésorozat készítésébe. Nem animált, nem manga, nem izébizé. Live action, mint mondjuk a Kinght Rider. Lelkem Sötét Oldala azt a víziót vetíti elém, amikor Lucas otthon kinyitja a spájzajtót és hátraüvölt:

- „Marcia! Hol vannak az ezerdollárosos befőttesek?

- Jajj, ne légy már béna, George! Oda tettem őket a Lajos aranyak mögé!
- De ott nincs! Csak a csemegeuborkát látom!
- Akkor valamiből pénzt kéne megint csinálnod George!”

Lelkem kaján oldalának mozivásznán – Húúú, apám! Mekkora képzavarokat tudok így délelőtt! - felködlik két aranysárga betűkből kiírt szó: Star Trek!

De mielőtt temetni kezdeném a beharangozott sorozatot – ami akár jó is lehet –, és a változatosság kedvéért nem a Skywalkerék felettébb ágas-bogas családfájának mentén görgeti majd történetének fonalát – Mondom! Marha jó vagyok ma! –, álljon itt egy időtlen klasszikus, a Star Wars univerzum nem hivatalos bugyraiból! „TROOPS! All suspect are guilty. Otherwise they would not bee suspects, would they?”


4 megjegyzés:

Goten írta...

Öhm... Ezt már vagy úgy egy éve bejelentették... Nem nagyon követed az SW-dolgokat, úgy látom :).

Sam. Joe írta...

Tényleg nem. Az Episode 1 óta kiábrándultam. 8-( Tudod, mióta egy a Disney stúdió selejtraktárából rövidzárlattal startoló karakter - Yar-Yar Binks - főszereplő lehet egy Star Wars filmben én már az Erő Sötét oldalában sem hiszek.

Amúgy meg ma volt a BBC-n, ott láttam.

Goten írta...

Pedig az EP3 már egész jó lett sztem. Jó, a gyerekmészárlás enyhén durva volt, de egyébként a legjobb film az újak közül.

Ja, és Jar-Jar, nem Yar-Yar :D.

Sam. Joe írta...

Látod, pont ennyire tartom Star Wars-nak az 1-2-3-mat! Még az idegesítő, kajlafülű karakter nevét sem tudom leírni helyesen. Bezzeg, kölyöknek! Az EP3-ban engem a finggá lőtt, kettészakadt cirkálóval landolás is kiakasztott. Jó, tudom, jedik... 8-)