2007-09-28

Új link és hozzászólás moderálás

Kedvesek!

Újabb szolgálati közlemény: A linkek közt elhelyeztem Rambo kolléga Antivírus Blogjának linkjét, fogyasszátok belátásotok szerint. Az első, aki a blogon megtalálja a rejtett C64 utalást, az nyer egy Rambo dedikálta C64-est - azt nem garantálom, hogy működik is, de C64 lesz a maga fizikai valójában, az biztos.

Sajnos kénytelen voltam bevezetni a hozzászólás moderálást, ezért késve jelennek meg a hozzászólásaitok, akkor, amikor látom őket és módomban van engedélyezni, vagy letiltani őket. Sajna blogger nincs felékszítve arra, hogy az összes szerző moderálhasson, csak a tartótiszt - a blog alapítója - intézhet ilyesmit, de igyekszem. Sajnálom a kényelmetlenséget, de kizárt, hogy egy kukac megrohasszon egy egészséges almát! Itt nem!

6 megjegyzés:

Pgyuri írta...

Üdv,

"Az első, aki a blogon megtalálja a rejtett C64 utalást, az nyer..."

Hmmm, ez nehéz feladat. Gondolom nem a Beköszöntő-re gondoltál, mert az nem túl rejtett.

Pgyuri írta...

Mivel úgy is moderálva lesznek a hozzászólások, egy kis kíváncsiság:

Elárulod, mi történt? Kilyukad az oldalam.

Sam. Joe írta...

Rambo: Nem, azért a "Válassza ki a kakukktojást:
a.) Szaxofon
b.) Szaxofon
c.) Kakukktojás
d.) Szaxofon

szintnél magasabb, de nem sokkal. ;-)

Komment: Megtalált valószínűleg valami kommentbot, hülye linkkel. A Vízlépcső miatt senki ne kapjon vírust, vagy spyware-t!

Pgyuri írta...

Feladtam. Kétszer néztem (felületesen olvastam) végig a bejegyzéseket és nem.
Hiába, maradok a TV csatornák által játszott:

"5 betű, K-val kezdődik és UTYA a vége. Segítünk is, ugat!"

Sam. Joe írta...

Jó, segítek - versenyen kívül. Bal felső sarok a fejlécben!

Pgyuri írta...

Húúúú, ezt nagyon bekaptam :) Hiába, nem tudom, mire való a szemem. Nézek-nézek, de nem látok vele.

Pedig mennyire vágytam arra a C64-re...Rambo felirattal az alján...ha pedig nem működne, akkor elég a billentyűzeten meghagyni az R A M B O betűket. A többit a kukába.