2007-09-05

Dizányilag

Nyürf,

Mivel már hárman vagyunk (welcome, PGY!), némelyest optimalizáltam a rendszert. Többször előfordult ugyanis (legutóbb ma, Joe rendőrsztoris megaszövegénél), hogy engem talált meg valaki, mit és miért írtam, mivel eddig csak a post végén figyelt, ki is követte el.
Így hát most jól betettem a post címe alá a szerző nevét. Szép lassan úgyis annyian leszünk itt, hogy megvesszük a 'zindekszet.

Aztán már tervezgetjük Joe-val a dizányfrissítést, csak kéne hozzá idő. Adományokat (percek, órák) elfogadunk, másodpercekkel viszont ne sértsetek meg, nekünk is van önérzetünk. :-)))

7 megjegyzés:

AnnGel írta...

Csak én nem látom a bejegyzés címe alatt, hogy ki követte el? (IE alól, igen tudom, fúj, használjak mást, de most lett újrarakva a gép, még nem volt kedvem visszapakolni rá a programocskákat) Persze kijelölve látszik, dehátizé, mégiscsak.

Sam. Joe írta...

Szeretném leszögezni, hogy tökéletes browser márpedig nincs! Firefox alatt tökéletesen látszott a címkék alatt szürkével, hogy "Írta: Wendigo, blabla..." Tökéletesen látszik a cím alatt zölddel, hogy a "Bejegyzést alkotta:blabla..." IE6 alatt, ami elméletileg nincs is a gépen, mert eltávolítottam, de persze ettől még van, mert csak, a szürke izé látszik, az új zöld izé csak akkor jelenik meg, ha kijelölöm. Hogy miért nincs tökéletes browser? Mert a Tűzróka úgy ereszti a memóriát mint a szita - bár ez csak akkor lesz zavaró, ha 6-8 ablak között ugrálsz folyamatosan és szeretnéd mondjuk este hibernálni a gépet. Szóval Anngel kedves, nincs jobb ötletem, mint a Tűzróka, mert az legalább ebben jobb.
BZ: A Zindeksz beelőzése szép perspektíva! Ööö... Amúgy kinek és miért volt gondja azzal a posttal?

AnnGel írta...

Huh, ööö, értem, asszem. Szóval használjak Firefoxot :) Majd kipróbálom, eddig Mozilláztam, az bevált, pl tud olyat, hogy kontrollltééééére új fület nyit, és azt szeressem (tudom, ezt Tűzróka is tudja). Kösz a tippet!

Pet írta...

Jelentem, az Opera szintén farkasvakságban szenved... És nem, nem fogok tűzrókázni, amíg a jó kis egérmozdulatos böngészést nem fejlesztik ki ők is (azután sem, mert baromi sok oldal nem jön jól be vele, de ez attól még jól hangzott :P).

Sam. Joe írta...

Szerintem van ilyen integetős plugin Tűzrókához, de tudom, az a gyengék fegyvere. Amúgy TÉNYLEG nincs egy tisztességes browser a MM fejléce IE6/7 alatt tökéletes, Tűzrókával össze van törve a háttérkép. ELEGEM VAN! Megpróbálom nem elfelejteni és este összerakom otthon a Macit, kíváncsi vagyok, hogy Safari alatt mit csinálnak az oldalaim.

AnnGel írta...

Hűű, én meg közben jól betűzrókáztam, és német verzsönt töltöttem le, mert az vicces. wihihíííí ^^
"Hinterlassen Sie Ihren Kommentar."
Kész vagyok x)

Sam. Joe írta...

Ismerős az érzés! Nincs is viccesebb, mint westernt nézni németül!!! Gondold el, hogy a tiszteletre méltó, törzsfőnök, teljes fejdíszben ül a wigwam előtt és azt mondja: "Gánce kompani hált!" LOL