2007-09-09

12 nap alatt a föld körül

Hétfőn elutazom a közeli Sanghajba, hogy aztán továbbhaladjak a még közelebbi San Franciscóba. Így 12 nap alatt megkerülöm a földet, keleti irányba haladva. A boltot természetesen addig BZ-re és Pgyurira hagyom, de azért én is igyekszem internet hozzáférés függvényében jelentkezni ezzel-azzal. Így nem lesz üzemszünet, hogy hogy addig se unatkozzatok, itt egy flashes játék, ami beszippant, megrág és nem hagy nyugodni. Már azt hittem, hogy 20 000 HP-s, elpusztíthatatlan űrhajót fognak a sírkövemre vésni, de megtaláltam a megfelelő stratégiát a Shock Defence-ben és átvészeltem az utolsó bonusz pályát is!

1 megjegyzés:

Greg írta...

te ez milyen relációban van a tower defence -szel? én azt toltam egy időben, aztán szerencsére sikerült lejönni a szerről... :)