2007-09-26

12 nap alatt a Föld körül – San Francisco autófotó szafari még

A szabadnapomon San Franciscóban végül a kikötőben találtam magam a hajózási múzeumban, ami ugyan ingyenes, de a hogy a kiállított hajókra felmehessen az ember, azért fizetni kell. Úgyhogy megint rászántam azt az öt dollárt, mint pár éve és nem bántam meg. A vége az lett, hogy a jó levegőn, a napsütésben ücsörögtem jó hosszú ideig. Mit csináljak, a tenger még mindig lenyűgöz! De Eureka gyomra bőven rejteget kincseket!
Az Eureka komp, a gyomrában az oldtimerekkel. Jól látszik a kormányosi fülke, ahol elücsörögtem egy pöttyet.
Mack deszkaszállító teherautó 1915-ből. Mára "kicsit" megnőttek a Mack-ek.
Dodge teherautó 1934-ből.
Fa karosszériás - Woody - Chevy 1931-ből. Iránytaxinak használták az ilyeneket. Fantasztikus ez a fa kasztni, nem?

Graham Paige Sedan, 1930-ból. Aki hallott már a gyártóról, tegye fel a kezét!
Dodge Sedan, 1930-ból. Elég szigorúan néz ki, nekem nagyon tetszik!
Dodge Express Wagon 1924-ből.


Ezt a vén Chevy-t a Kínai Negyedben láttam és még akkor is szép, hogyha rondán van lefényezve, szörnyűek a sárga indexek a hátsó felén és hiányoznak díszlécei és feliratai.


Tűzoltóautó szpotting megint. E28, San Francisco. Számomra nagyon érdekes, hogy nem egységes a festés. Ez a jármű szinte bordó, nem is piros, mint a többi, amit láttam eddig.

Nincsenek megjegyzések: