2007-09-16

12 nap alatt a Föld körül – San Francisco autófotó szafari

Annyira hihetetlen, hogy ennyire rövid idő alatt átér az ember egy másik földrészre!!! 11 óra és egy teljesen más bolygón vagyok.

Amúgy a jó ég rogyjon rá a Toys'R'Us-ra! Megkerestem a neten még otthon, hogy hol van San Franciscóban boltjuk. A Geary legvégén találtam is. Felmentem gyalog a Californián odáig – második-harmadik párhuzamos utca, csak nem olyan beeeeeeeeeeeeeeeedpiplázos, mint a Market nyugati vége, vagy a Geary. Amúgy jó nagy séta, a Geary-n 2600 valamennyinél volt a hely, én a 600 környékén fordultam rá. Bevásárlóközpont. Bemegyek, keresem, semmi. Kérdezem. Bezárt a múlt héten. Ha be akarták zárni, akkor mi a tökgöröngyös sápi gurgyalag szerelméért nem vették le a netről már előbb? Most persze már nincs fent a cég oldalán az üzletek közt. Szétjártam a lábam miatta. Mondjuk nem volt baj, mert gyönyörű idő volt tegnap, kellett is egy kis friss levegő. Csak csalódott vagyok, mert nem lesz szép amerikai kiadású medzsóm. Viszont szpottoltam régi vasakat, meg tűzoltóautót – azt Trauka óta ugyanis szpottolni kell. Lásd alább!


Itt forró Piroskákat lehet kapni. Ha meztelenek, akkor egyenesen a frigóban kell tartani őket. A néni nem forró Piroska.


Rolls-Royce Cornice a kukák mellé állítva. Meg kell a szívnek szakadni!




Ezzel az 1962-es Chevy BelAir-el könnyű dolgom volt azonosításilag, képen már láttam sok ilyet. Tavaly júniusig volt érvényes a parkolási engedélye.

Tűzoltóautó szpotting.
Grrrrrrrrrrrr! Ha közel jössz a barlangomhoz, biztos bekaplak!


Breki down! Breki-breki down-down! Kermit aka. Breki autója. Mióta nyugdíjba vonult a Muppet Showból itt él. Flinstone Frédi és Tapsi Hapsi a szomszédai.



Al Bundy-s Dodge Dart, csak ez egy kétajtós kupé, a Swinger. Én nem tudom, hogy hogy a bánatba csinálják, de ha nekem az életem múlna rajta, akkor sem tudnék egy ülést így tönkretenni!




Emberek! Térdre, imához! Ő Eloise! 196x Lincoln Continental. Gyönyörű a lelkem!!! És milyen jól tartja magát! Nem is látszik rajta a kor.


Ez a szegény Plymouth teljesen elvadult. Hosszan morgott rám! Nem is mertem közel menni hozzá, mert féltem, hogy megharap.


Ilyet is kérek karira! Freightliner szerelvény. Nyamm.

Azért ez változatlanul nem egy csúnya hely - csak már nem fotózom, mert van róla egy tonna képem. Szeretnék hóeltakarítói munkára jelentkezni itt. HOPPÁ! Most látom, hogy hibáztam! Itt állt egy 1956-os Ford F-100-as!

Nincsenek megjegyzések: