2007-09-23

12 nap alatt a Föld körül – San Francisco coin-up tour

Jelentem, időközben megérkeztem és a jet-lag - a flancos neve az időeltolódásból származó fáradtságnak - sokkal rosszabb, mint eddig valaha is volt. Éjjel nem tudok aludni, nappal nem bírok ébren maradni, a szívem össze-vissza zakatol, nappal nincs étvágyam, éjjel megveszek éhen és az output műveleteim is megőrültek.

Lévén - sajnos - San Francisco-ba is dolgozni mentem, nem volt rá idő, hogy mindent megmutassak, így maradt még bőven kép amit meg szeretnék osztani veletek! Jártamban-keltemben találtam egy pénzbedobós-automatta kiállítást, ahová a belépés ingyenes volt, mert vidáman elvitte a költségeket az a pénz, amit a népek bedobáltak a működő kiállítási tárgyakba. Az igazán régi cuccok nem keltették fel az érdeklődésem, jobbára a 80-as évek ismert darabjait fotóztam. Nem követem el a hibát, hogy alájuk írom, hogy mi van a képen, mindenki el tudja olvasni a feliratukat, nemde?


Van nekem a Pgyuri barátom, aki azt vallja, hogy minden rendes háztartásban kell, hogy legyen egy flipper. Na, az ő háztartásuk bizonyosan rendes, mert kettő is van a kisszobában - ha pedig Bref van a házban, akkor biztonságban is vannak. Na, az egyik házi flipperük pont az Addams Family. Elég régen jártam náluk és elég régen is játszottam vele, de nekem úgy rémlik, hogy ez az Addams nem az az Addams! Vagy az az Addams!? Gyurikám, értékeld ki, amennyire tudod a becsillant kép ellenére!
Naná, hogy ez az egy volt döglött a sok közül, pedig a Spy Hunterbe beleszórtam volna pár dollárt! Speccyn imádtam.
Vannak dolgok, amit sohasem fogok megérteni. Ez a képernyő szürke eredetiben, lévén fekete-fehér a lelkem. Hogy a fényképezőgép miért és hogyan csinált belőlle világoskéket, azt egyszerűen nem tudom.
Robotron 2084. Állati mázlijuk van, hogy a DDR nem üzent hadat a márkabitorlás miatt!
Ez a Pong-klón nagyon vicces! Ugyan Williams logó van rajta, de esküdni mernék, hogy egy sima fekete-fehér tévé van benne és valamelyik korabeli tévé-játék.





3 megjegyzés:

Wendigo írta...

EZ NEM IGAZSÁG!!!!!!! Már gyerekkoromban elhatároztam, hogy lesz igazi flipper a házamban. És nincs. Így érnekvéget az álmok? Se Télapó, se nyuszi? Shit happens...

Pgyuri írta...

Szolgálati közlemény:

Felkérem szerkesztőtársamat, hogy határozza meg pontosan az elképzelt flippert. Hátha nincs is olyan elérhetetlenül messze, mint mondjuk egy házépítés utolsó banki részlete...

Wendigo írta...

Ó, a flipper és közém nem csak anyagi korlátok állnak, hanem például az, hogy a frissen felújított / felépített házikóban egyelőre egy flippertalp-alattnyi hely sincs ilyesminek - persze a kanapé és a tévé közé beállhatna, de némi családi engedetlenségre kellene számítani... :-) :-/

Egyébként ha lenne, akkor lehetne bármilyen, csak annyi a lényege (most flippern00b leszek), hogy a kilövőkar mechanikus legyen, azokat ugyanis elvből rühellem ahol egyetlen gombnyomásra indul a skuló és nem befolyásolhatom, milyen erővel csapódik az első "állomásra"... :-)