2007-09-14

12 nap alatt a Föld körül – Kína autói II.

Autóbuzulás lesz, akit az ilyesmi nem érdekel, attól ez úton is bocsi. Szóval jövet-menetben fotóztam jó sok autóbuziknak való okosságot. Folytassuk azzal, amit az utakon, meg azok mentén láttam!


Citroen érdekes felirattal a fenekén. Citroenből a ZX óta fel vagyok mentve, úgyhogy lövésem sincs mi ez, de állítom, hogy nem láttam még ilyet mifelénk.

Iszonyú mennyiségű VW Santana szaladgál - nem csoda, sokáig csak ezt gyártotta itt a cég. Ez meg még vicces is a felirattal a hátsó ablakában.


Steyer nyergesvontató helyi változatban. Vették a licencet? Másolták? A jó ég tudja, de iszonyú sokat láttam belőle. Közös vonás, hogy irgalmatlanul le vannak harcolva szegénykék.

Ugyanaz MAN-nal. Ebből csak ezt az egyet észleltem és ez nincs is lepusztítva.



Isuzu Trooper / Opel Frontera / Honda Passport klónok. (Bocs az első két kép minőségéért, így sikerült a busz ablakán keresztül.) A harmadik mókás, a HMCS azt hitte, hogyha mindent ráragaszt, ami szembe jön vele, attól ő lesz a Dakar királya. A nyerges - vagy félpótkocsi - rendszám különösen vicces. Azt honnan szerezhette?

2 megjegyzés:

Adam írta...

lépcsőshátú Citroen C4, Európában nemrég kezdték árulni, remélem nem lesz elterjedt mert okádék...

http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2007.06.11.&315947

TRf írta...

MÉG! :)