2007-09-14

12 nap alatt a Föld körül – Kína autói I.

Autóbuzulás lesz, akit az ilyesmi nem érdekel, attól ez úton is bocsi. Szóval jövet-menetben fotóztam jó sok autóbuziknak való okosságot. Kezdjük a reklámokkal!

Hosszított (L) ötös BMW hirdetése. Amennyire én tudom, más piacra nem is gyártják, csak ide. Megalománia rulez!

Buick óriásplakát. Merthogy ez ugye a Kínai Népi Demokratikus Köztársaság. A Buick meg ugye nem kicsi és megalománia még mindig rulez. És ez nem úgy Buick, mint ahogy nekünk a Daewoo az Chevy.

Merthogy azért olyan is van. Mármint Chevy-sített Daewoo.

MG - született Rover hirdetés. Merthogy aki nem tudná, a kínaiakhoz került a Rover teljes gyártósora, a nevek használati joga, de az egész roppant bonyolult.

2 megjegyzés:

TRf írta...

Nem pontosan értem, mi abban a ráció, hogy újra és újra látványosan földhöz verik magukat, de a mozgáskultúra az lenyűgöző. Ehhez kapcsolódan elmondom, hogy most jöttem haza Giraffe bulijából, ahol volt egy kézilabdapálya, voltak kölykök és volt labda, nem is tudtam ellenállni a kísértésnek. Alig bírtam hazakecmeregni, konkrétan a jobb lábamat térdtől lefelé nem érzem, igyekszem jeges borogatással járóképessé tenni magam holnapra. Hajime!

Sam. Joe írta...

Egy darabig eltartott, míg rájöttem, hogy kik verik földhöz magukat, hogy nem az autókról beszélsz, hanem a Shaolin csávókról. 8-))) Igen, ezen én is gondolkodtam, de aztán arra jutottam, hogy ez a mozgáskultúra része, hogy megtanulnak esni.

Giraffe pardey: Kidobósban jól szénnédobáltad a kiccsávókat, mi?! 8-]