2007-08-22

Világ legpocsékabb zenéi - G.I.S. Miért nem hagysz végre békén?

Ytse lelte és igen, a Subbán volt, tehát biztosan sokan láttátok, de nem tudok elmenni mellette szó nélkül. Az Ostobenkó Kurva - South Parkban az igazság! - generáció megnyilvánulása annyira hátborzongató, hogy érdemes a T. egybegyűltek figyelmére! Sajnos csak foszlányokat sikerült elcsípnem a refrénből és később a külföldiül mondott szövegből ("Te lenni nagymenő, minden sztyupid érted bőg!", "Sztyupid pípöl!") úgyhogy várom a kommenteket, hátha sikerül hallás után összeállítani a szöveget! Én kérek elnézést, ez olyan mint az autós kártyából a Lola-T, visz mindent. Ja igen! VÉGIG meg kell nézni! VÉGIG!

6 megjegyzés:

Wendigo írta...

Faszkorbács.
(elnézést)

dzé írta...

Debazmeg és ezt így hogy?

Szyupidsztyupidsztyupispípöl.

Megváltó Krisztusom.

A végén a családi buli a végén már tényleg több a soknál.

Csatlakozom.

Faszkorbács.

geistwald írta...

Felvették ezt a videót, le is játszották, és nem történt semmi. Újabb adu az ateisták kezében.

AnnGel írta...

Ez borzalmas. Faszkorbács. És végignéztem. Úgy kell nekem.

Greg írta...

végignéztem, igaz muszály volt csalni és skip-pelte benne pár részt. amúgy ez vmi pedofil videó klip pályázatra készült? A kosaras, push-up melltartós kislányok tekerik a testüket. simán büntető jogi kategória.

már csak ezért is megérdemli a felvétel értelmi szerzője, készítője, publikálója: faszkorbács, faszkorbács, FASZKORBÁCS!

veniko írta...

fáááj fáááj fizikai fájdalmat éreztem, de sam.joe parancsát követve végignéztem
kártérítést kitől kérhetek?