2007-08-15

A világ legpocsékabb filmjei - Surf Nazis Must Die

Arra bevallom, hogy már nem emlékszem, hogy Caris hol és hogyan hallott erről a baromságról, de ő plántálta el a fejemben a Szörfös Náciknak Halnia Kell címet. Nem vicc, tényleg van ilyen film, amire ékes bizonyság az IMDB bejegyzése. Viszont az már nekem jutott eszembe, hogy keressünk rá a torrentek közt. (Mielőtt leköpnétek és rám szabadítanátok az üdvhadsereget, szeretném jelezni, hogy fájlcserélőről filmeket letölteni nem ütközik hazánk szerzői jogi törvényeibe.) BINGO! Volt ilyen. Letöltöttem. Nos, a cím alapján nem vártam semmi jót, de azt is messze sikerült alulmúlnia. Én hét percig bírtam az opuszt, aztán még az írmagját is töröltem. A nyolcvanas évek végén készült borzalom a Mad Max-re akart hasonlítani, csak nem sok sikerrel. Nem tudom mi rosszabb, a szörfruhára piros festékkel mázolt horogkeresztekben pózoló, bizonyos német szavak jelentésével tisztában nem lévő, pocsék színészek, a tré vágás, vagy az összefüggéstelenül egymást követő jelenetek. A karakterek közt megtalálható Adolf, Eva, Mengele, Yin és Yang. Kedvenc mondatom a filmből: „I am the new führer of the beach!” Szerintem a trailer bőven elég ahhoz, hogy kiélvezzétek a remekmű hangulatát!!! (Igen, a neten tényleg minden fentvan!)

2 megjegyzés:

veniko írta...

Megnéztem a trailert. A gyártásra költött pénzt inkább itták volna el!!!

Névtelen írta...

A legjobb filmcim amit eddig hallottam!
Kar, hogy nincs folytatas...

Grones