2007-08-25

Help Wanted!

Hol is kezdjem? Van nekem egy régi cimbim, akivel hosszú ideig szüneteltettük a diplomáciai kapcsolatokat. Hogy miért, azt fedje a feledés jótékony homálya, legyen elég annyi, hogy ő hülyén viselkedett és én meg féltékeny voltam. Egy ideje megint beszélgetünk, meg amikor rá bírunk érni, akkor együtt is ebédelgetünk nyolcízű csivavát a kedvenc éttermemben. Tegnap este rájöttem, hogy van neki blogja, amit most elkezdtem az első betűtől az utolsóig elolvasni. Nem olyan grafomán, mint BZ aka. Wendigo meg én, úgyhogy a 2005-tól napjainkig elolvasni közel sem akkora feladat, mint amilyennek első látásra tűnik. Remek geek blog amúgy, de csak olyanoknak merem ajánlani a fogyasztását, akik vágják mi az a Novell Netware 3.12 és mekkora hatalmas jediség az ilyesmi, hogyaszongya: „Mit tesz ilyenkor az egyszeri ember, hát fogja az assembly forrásszöveget és beleírja a soros nyomtatás támogatását, lefordítja, leteszteli, átírja (és kijavítja) a readme-t, összecsomagolja, majd elküldi az eredeti fejlesztőnek és elérhetővé teszi mások számára, plussz leírja a blogjában.”

Most jönne a feladat, amiben segítenetek kéne: Ha nem lett volna eddig világos, én khmm... Szóval gyűjtöm a Matchboxokat. Örömmel veszek át régi gyerekkori darabokat további megőrzésre, de ebben az ügyben nem szoktam erőszakos lenni, szó sincs róla, hogy valakinek az idegeire menjek ezzel. Ha szívesen adja, akkor ide vele, ha nem, akkor örömmel ébresztem fel az örök gyereket benne, járkáljon a Matchbox Memories-ra nosztalgiázni. (Tervezem amúgy egy az ismerősök gyerekkori gyűjteményeit bemutató sorozatot oda, csak az körülményes dolog.) De ezt a postot abszolút övön alulinak érzem tőle, ha kisfóka lennék, már odaláncolta volna a kerítésükhöz magát a Greenpeace az érdekeim védelmében!

Szóval őrülten hálás lennék, ha büntiből elkezdenétek kommenteket írogatni neki a fenti postjához a vérmérsékletetek szerint. (Pl.: „Matchboxokat Sam. Joe-nak!”, „Aki nem adja oda régi járgányait Sam. Joe-nak nem lehet sikeres ember!” und so weiter.) Különösen rátok számítok, drága jó TSI-s emberek!!! Vízlépcső POWWWA!

Nincsenek megjegyzések: