2007-07-22

Version 2.5

Ezennel meghírdetem a 2.5-ös verziót az alábbiak okán:
- Gatyába ráztam a linkeket és adtam nekik végre valami külalakot is.
- BZ aka. Wendigo is fepakolta a saját linkjeit - mint ahogy én azt fejembe vettem, a 2.4-es verziókor.
- Adtam valami külalakot BZ linkjeinek.
- Eltávolítottam Árokszállási kolléga blogjának linkjét, lévén április óta nem frissített és úgy néz ki, nem is fog foglalkozni vele tovább. Ez úton jelzem, hogy Trau kolléga blogja újra él, de a megújított blogmotor - amire hetekig várt - egy szégyen. Bevallom, hogy nyíltan bujtogatom, hogy váltson valami más szolgáltatóra, mert ez a jelenlegi egy tárgyadomb.

Most éppen valami könnyen beépíthető szavazógépre fáj a fogam. Azt még nem tudom, hogy mire is lehetne szavazni, de attól még kell. Egyébként vicces, hogy mekkora marha nagy különbség van böngésző és böngésző közt. Ha a 6-os Explorer alól raktam ki képeket, akkor azok nem nőttek meg, ha megkattintották őket. A Firefox alatt ez tökéletesen megy, de azzal meg egynél több képet nem lehet feltenni egyszerre. A 7-es Explorer alól megy minden, de az meg iszonyatosan rosszul kezeli a sortöréseket. Ha még képeket is adok hozzá, akkor végképp kaotikus a történet.

Nincsenek megjegyzések: