2007-07-15

Version 2.4

Minimálisnak is csak némi jóindulattal nevezhető HTML tudásommal tisztába tettem a linkeket, mert már nagyon ronda volt az a káosz ami ott uralkodott. Trauka még az USÁ-ban tartózkodik, de amint előkerül, nyilatkoznia kell a blogja jövőjéről, mert elég régóta szünetel technikailag. Árokszállási kolléga blogja is hasonló sorsra juthat, mert április óta nem nyúlt hozzá. A héten megvitatom vele és döntésre viszem a dolgot.

BZ-vel is egyeztetek még, mert vannak ötleteim, de azok persze munkát jelentenek neki. Ha belemegy, akkor hamarosan várható a Version 2.5!

A Matchbox Memories-t is rendbe kéne tenni, mert unom a dizájnt, meg Firefox alatt össze van törve valamiért a kezdőkép. Találtam is jópofa grafikai elemeket, de sajnos ahhoz már kevés vagyok.

5 megjegyzés:

TRf írta...

Mi van összetörve a Matchbox Memo alatt Firefoxban? Nem látom.

Sam. Joe írta...

A fejléc háttere.

TRf írta...

Ja, aha! De valami nagyon el lehet benne, mert IE7 alatt sem jó. :( Próbáltam keresni olyan truetype fontot, mint a Matchbox logo, de nem találtam. Suxxez.

Sam. Joe írta...

Valahogy a kép igazítása van elkeffentve.

Sam. Joe írta...

Ja, és persze köszi!