2007-07-07

Oké, de mi közöm hozzá? UPDATED!

Nézem a híradót és látom, hogy a meleg büszkeség felvonulást – fogalmazzunk úgy – ellentüntetés fogadta, tojással, füstbombával, homokzsákkal, sörösüveggel és nádi hegedűvel. Az Index tudósítása itt olvasható.

Ezzel kapcsolatban ejtenék el pár gondolatot. Az első és legfontosabb: azt gondolom, hogy az, hogy valaki fiú létére a fiúkat, vagy lány létére a lányokat szereti, az tökre magánügy. Rohadtul nem érdekel, mint ahogy valószínűleg senki sem érdekel, hogy én például szeretem a Traubi Szódát, a Meggy Márkát, a Piros Mogyorós csokit, de utálom a halat. Nem értem, hogy miért kell azért tüntetni, hogy ők kivel szeretnek ágyba bújni. Én sem megyek tüntetni, hogy mi a fenéért nem lehet Light Coke-ot kapni a legtöbb közértben, ha 27 fok fölé megy a hőmérséklet. A helyszínen lévő riporter az egyik híradóban azt mondta, hogy a melegtüntetés „az őket érő megkülönböztetés ellen szól”. Én azt gondolom, hogy a melegek zöme normális, hétköznapi ember, aki pont úgy éli az életét, mint bárki más, csak éppen mondjuk nem a Angleina Jolieval szeretne ágyba bújni, hanem teszem azt a Tom Cruisezal. Ezeket az embereket szerintem rohadtul nem éri semmiféle megkülönböztetés sehol. Nézzétek meg a képeket az Indexen! Az olyan a barmokat, mint aki mondjuk a második képen is látható (a forrógatyás papnak öltözött alak), nem azért éri megkülönböztetés, mert meleg, hanem mert ízléstelen és nem fejlődött ki az agya. Szóval mondjuk ahogy nincs Bányászbüszkeség Napja, vagy Kazánfűtő Pride Day – merthogy minek – rohadtul nem értem, hogy mire ez a meleg büszkeség nap, na!

Azon szétröhögtem magam, amit az Index írt: „A tüntetők közül többen az őszi és tavaszi tüntetésekről ismert "Gyurcsány takarodj", valamint a "mocskos buzik", "pedofil SZDSZ", "ÁVH" jelszavakat skandálták.” Barátaim, nektek elment az eszetek! Ami a legjobban tetszett, az a „Gyurcsány takarodj!” Miért? Ott volt? LOL!

Egyébként a képek baromi jók, mindkét oldalon kiosztanék számos elmekórtani intézeti beutalót.

Ma reggel találtam az alábbi videót az Indexen. Érdemes megnézni. A harmadik harmadában nyilatkozik egy lány, aki leszbikusnak vallja magát. Na, ő rá és a hozzá hasonló emberekre gondoltam, hogy "teljesen hétköznapi, normális emberek". Előrébb nyilatkozik egy srác egészen hasonlókat. Rohadtul meg tudom érteni őket, hogy megvan a véleményük azokról a fazonokról, akiknek nekem is. Ja, amúgy 18-cas karika, elég durván nyit.


4 megjegyzés:

TRf írta...

Ami különösen bosszant, hogy miért ezek felvonulásának a végén lép fel Jimmy Sommerville??!? Jó tudom, hogy miért, mindannyian tudjuk. De miért nem lehet Jimmy Sommerville-t bárhol máshol, normális körülmények között és környezetben meghallgatni itthon? Ne tegyük már egymást tönkre, hogy a fickóra csak a melegek kíváncsiak. :(

Sam. Joe írta...

Ha Pet itt van és olvassa ezt, akkor meg fog benne erősíteni: Amikor anno azt mondták arra, hogy szeretem a Queen-t, hogy "De hát a Freddy Mercury buzi!", akkor én erre előszeretettel válaszoltam azt, hogy "Kit érdekel, nem ezért szeressük!" Szóval totál egyetértek, Small Town Boy rulez!

Mindjárt ápdételem az irományt, mert van egy video ma az Indexen, ami idevág.

Névtelen írta...

Lehet, h ciki, de a film legvégén lévő kerékpáros, sárga sisakban, ismerem.... Zsó

Pet írta...

Igen, megerősítem Joe-t. Lehet, hogy ciki, de nemrég volt egy összeállítás az origon az emblematikus homoszexuális előadókról és számokról. Hát jópáron elcsodálkoztam, pedig jól ismertem őket. Nekem sem ez számított soha.

De ezen a videón kibuktam. Mostanában egyre többször fog el az az érzés, hogy szégyellem magam, hogy ember vagyok és ezáltal valamiféle közösséget vállalok olyan egyedekkel, akiket méltatlanul sorolnak ide. :(