2007-07-05

Nálunk járt az Álomkirály

...hogy ki is ő? az alábbi képből felismersz esetleg bármit?
ha igen, akkor komolyan művelt és jó ízlésű emberke vagy. ha nem, akkor ajánlok pár linket, ezekből már rájöhetsz:
Sandman * MirrorMask * American Gods * Stardust * (most ki nem keresem a többit)

ha még ezekből sem jöttél rá: az Álmok Királya egy ember, vagy legalábbis olyasmi formája van, állítólag angol és legtöbbször a Neil Gaiman nevet használja, foglalkozására nézve író.
számomra a top 3 egyike. ha még sosem hallottál róla, és sosem olvastál semmit tőle, azonnal kezdj neki, életre szóló élmény lesz.

amiért pedig mindezt írom: az Álomkirály tegnap egy pillanatra felbukkant Budapesten. lehet, hogy csak káprázat volt, mindenesetre gyorsan rögzítettük is, hogy ő és én egy helyen voltunk és egy levegőt lélegeztünk pár percig.
az egyik kedvenc könyvemet pedig úgy írta alá, hogy a (gondosan odafigyelve leírt) nevem és az ő aláírása közé odaírta: "Dream!" - nos, ezt teszem, de ő biztosan tudja ezt.

2 megjegyzés:

dZé írta...

nemmondod BAZMEG hogy itt volt.
Lemaradtam.
Jézusom.
Még jó, hogy annak idején Kanadában dedikáltattam.

Wendigo írta...

én is csak véletlenül tudtam meg... szénné nem volt hirdetve a dolog, az egyszer biztos. és még így is q sokan voltak, szerencse, hogy időben mentem.