2007-07-20

Filmek, amiket nem akarunk többé látni

Elnézve a hét tévéműsorát, szöget ütött a fejembe, hogy össze kéne állítani azoknak a filmeknek a listáját, amiket szerettünk, meg valamilyen szinten jók is, de nem szeretnénk többé főműsoridőben látni őket, mert úgy elcsépelték már ezeket a tévéadók. Összeírtam párat, ami eszembe jutott, de ti is bőségesen elláttatok jobbnál-jobb tippekkel.

- Kutyám, Jerry Lee (Ennek elmozdíthatatlan első helyéhez a listán ragaszkodom!)
- Rendőrakadémia 1-99
- Steven Seagal teljes életműve
- Bud Spencer teljes életműve
- Terence Hill teljes életműve
- A Bujtor Csöpi filmek (Természetesen a Bud Spencer utánérzés filmekre gondolok.)
- Rövidzárlat I-II
- Reszkessetek Betörők! 1-99
- Óvakodj a Törpétől!
- Harlemi éjszakák
- Beverly Hills-i zsaru 1-99
- Az utolsó cserkész - Wendigo óvása miatt ezt a határeset kategóriába soroltam át
- Die Hard 1-99 - Wendigo óvása miatt ezt a határeset kategóriába soroltam át
- Szörnyecskék 1-2
- True Lies
- Ikrek
- Apácashow I-II.
- Ghost
- Louis de Funes teljes életműve
- Dundi Krokodil Krokodil Dunde 1-99

19 megjegyzés:

AnnGel írta...

Nekem pl a katasztrófafilmektől van herótom. Mindegyik ugyanolyan. Van vmi gebasz, ezt valaki tudja, de a város/ország vezetősége leszarja, hogy veszély van (vulkán, földrengés, potyogó cigánygyerekek az égből), és utána jön az eksön. Vagy pl szerintem már nincs olyan állat, amivel ne csináltak volna katasztrófafilmet. Sok kicsi pók, pár nagy pók, darazsak, kígyók, denevérek, madarak, legyek (bár e utóbbi kettő klasszikus, szóval az még oké), krokodil... ja igen, hangyák.... kihagytam valamit?
Naszóval: le velük!

Sam. Joe írta...

No, tisztázandó a dolgot:
A listában azokról a filmekről van szó, amik nem teljesen trágyadombok, de többször már nem tudnánk elviselni őket. Nyilvánvalóan a Vérmókusok Éjszakája 12 alapból nézhetetlen, de míg kiskölyökként például imádtam Bud Spancert, meg Bújtor Csöpit, mostmár nem tudnám mégegyszer elviselni tudatmódosító cukorka nélkül a Pogány Maradónát főműsoridőben.

Amit mondasz, abban nagy igazság van! Ez a klisé bevállt. Amenyire emlékszem, a Pokoli Torony óta ezt recyclálják - jelzem, én azt pl. pont jó filmnek tartom a kor szinvonalát figyelembe véve.

Tehát tessék konkrét példákat mondani!

anngel írta...

Tehát olyan,amit szerettem, de többet már ne.... hmmm...Reszkessetek betörők? Hm? Még 3xorra is jó volt, de többször... x) Bár mostanában nem játszották...
Most hirtelen nem jutott több eszembe... de majd még töröm a fejem!

Pet írta...

Én beszállnék minden olyan filmmel, amit anno rongyosra néztünk és Böhömke hátsó ülésén az öcsémmel gyakorta adtunk elő kamaraverzióban, azóta viszont - érthetetlen okokból - valami vérgagyi új szinkronnal hajlandóak csak műsorra tenni. Konkrét példaként: Óvakodj a törpétől, Harlemi éjszakák. Kicsit későbbiek, de szintén: Az utolsó cserkész, Merlin
Remélem, többen tudják, miről beszélek. :)

U.i.: SpEncer, Spencer Tracy után. Én kérek elnézést a javításért! :)

Sam. Joe írta...

Anngel: MENNYIRE IGAZ! Mégegy Maki Luki film és sugárban hányok!!! Beírtam!

Pet: Köszi, javítottam! A Merlint egyáltalán nem ismerem. Valaki más elmondaná a véleményét? Az Utolsó Cserkészhez én még hozzávenném a Die Hard-ot is. Egykutya.

Amúgy nagyon viccess, hogy az aktuális, futó tévéműsorból tudtam venni példákat. LOL

AnnGel írta...

Eszembe jutott még 1!
Télapu! Na? Na?
Asszem ez a címe annak, mikor a télapó leesik a háztetőről, megmurdál, és az elvált, gyerekét magánál karácsonyoztató apuka felveszi a ruhát, és tadaaaaaaaaaaam! Ő lesz a télapó! Rémlik? És igen, tényleg jó volt elsőre. De tényleg. Aranyos, kedves, heppi, meg minden. De mostmá'azé' nem ezt szeretném nézni karácsonykor.

Más: honnan tudja a nevem a blog? Az identitás választásánál felajánlja, hogy használjam az Anna nevet. Úristen, figyelnek.... látnak mindent... áááááá.

aff írta...

A My name is nobody (Nevem senki) az egyik legjobb westernfilm, amit valaha csináltak, a La colera del viente (A szél dühe) pedig szintén nagyon jó, csak itthon nem játsszák, biztos mert nincs benne fingós poén. Mindezt csak azért írom, hogy Mario Girotti mínusz 100 pontjából mínusz 99-et csináljak. Persze aztán ő is szánalmasan leépült, úgyhogy helye van a listán.

Sam. Joe írta...

Anngel: Télapu... Hmmm... Határeset. Annyiszor még nem láttam, hogy Karácsony táján ne tudnám mégegyszer elviselni és 10-et az 1 ellen, hogy lesz!

Aff: Oh, hát a makaróni western ellen semmi kifogásom, csak nálam már a két említett úr elérte a kritikus tömeget.

Amúgy gondolkodom egy új jelöltön! True Lies és Ikrek. Hmmm?

Sam. Joe írta...

Egy új jelölt ami kettő. Csak a főszereplő miatt egy. Vagymi.

Névtelen írta...

Na most meg leszek kövezve:

Csillagok háborúja -2, -1 és 0 része.

Eddig egyszer adták (vagy kétszer), de elég is volt.

(ezt csak hogy felismerj, Joe !)

Sam. Joe írta...

Semmik�pp nem leszel megk�vezve, de csak az�rt, mert a lista azoknak a filmeknek sz�l, amit valamikor, valami�rt szerett�nk. �n ezeket soha nem szerettem kicsit sem - szerintem szarok. De azt nem tudom, hogy ki vagy.

WENDIGO írta...

ÓVÁS! Sajnálom, nevezzetek pontagúnak, de az Utolsó cserkész és a Die hard filmek sajnos nekem jöhetnek bármikor - csak egy a fontos: eredeti szinkronnal!!!!!!!!

Éljen a Vérapó!!!!!!!!!

Sam. Joe írta...

Jó, az első tizenkét alkalommal nekem is tetszett. De azóta ez változott.

Minnyá bővítem a listát, mert lett ötletem közbe.

Te jó ég! Azt akarja velem begépeltetni szóellenőrzésnek, hogy regede. Beteg ez.

Wendigo írta...

Ilyenek jutottak eszembe:
- Funér Lajos (Louis De Funes) filmek
- Apáca show 1-2
- Karácsonyi unalomszokványok (Tündér Lala, Diótörő a quqpuovepu-i gyerekopera társulat előadásában, meg ilyenek)
(...)

AnnGel írta...

apáca sóóóóóóó tééényleg, hogy is felejthettem el :)

Sam. Joe írta...

Teljesen jó tippek, messzemenőleg egyetértek! Szegény Funes munkásságát teljesen elcsépelték, az Apácashow-kat dettó, pedig komplett borsólevesek szoktak közlekedni a hátamon attól - pozitív értelemben -, ahogy pl. a második részben a kissrác a Happy Day éneklése közben kivágja azt a magas hangot. Bevéstem!!!

Más: Emberek! Egy megszívlelendő jótanács: Ne hozzátok ki Wendigót a sodrából! Soha! Én ma láttam, hogy olyankor milyen és jobb ha elhiszitek nekem, hogy TI nem akarjátok látni. Csak remélhetem, hogy nem én voltam neki az utolsó csepp a pohárban. Pirulós szmájli helye.

Sam. Joe írta...

Apropó DETTÓ!!! Ghost!!! Nem röhögni, szerintem alapvetően egy jó film. Aki nem gerjed a romantikus dolgokra, annak Whoopi Goldberg miatt az. De nem bírnám elviselni azt a filmet újra!

B from B currently living in B írta...

Bátorkodnék hozzájárulni a listához:
Kurt Russel összes.
IMHO.

Sam. Joe írta...

Ööö... Azért nem teljesen jó a példa, mert nem tudok olyan Kurt Russel filmet, ami JÓ, csak már nem akarom többször.