2007-06-12

Tajpej - szilánkok

Jelentem megérkeztem egy darabban tegnap, csak igyekszem túlélni az időeltolódást, meg beérni magam a munkával. Délben kiraktak a szállodából és persze jobb híján bevásárlóközpontokat látogattam "tök mindegy, de légkondi legyen" alapon. Persze láttam érdekességeket, amit csak telefonnal tudtam megörökíteni:

Lévén megállás nélkül, napokig ömlött az eső, olyan tempóban, mint amit mi zivatarnak hívunk, egy mélygarázs bejáratához odakészítették a homokzsákokat.

Már a lamereknek is van saját kozmetikumuk! Őrület! (Igen, tudom, a La Mer az annyit tesz, hogy A Tenger. Azért egy-egy Árokszállási Skálás poén néha nekem is szabad.)

Piramistechnológia! A bangkoki reptéren leragasztották annak a légitársaságnak a logóját a lapos kijelzőn, melynek nem intézi a transzfer ügyeit a pult. Tulajdonképpen le is festhették volna...

Nincsenek megjegyzések: