2007-06-26

Linkeskedés - Kultúra minden égtájról

Itt az ideje, hogy frissítsem egy kicsit a linkeket. Betettem azokat az oldalakat, melyeket napi rendszerességgel olvasgatni szoktam, mert egyfelől így egyszerűbb őket végignézni a listából, mint a böngésző egymillió rendezetlen bookmarkjából, másfelől – szerintem legalábbis – nagyon jók, javaslom fogyasszátok ti is! Haladjunk tehát keletkezési sorrendben!

CsTom cimbi képei, csak úgy
CsTom Finnországba szakadt ki dolgozni meg élni és előszeretettel tartja a szemét a fényképezőgép keresőjén. Ráadásul utazik is sokat, így elég érdekes helyekről tud tudósítani.

Kacsacsőr
Dani cimbi Ausztráliába szakadt ki dolgozni meg élni. A blogot nemrég lőtte fel – állítja, hogy azért, mert látta a Vízlépcsőt és megtetszett neki a dolog –, és Bence cimbivel írnak mindenféléről, ami történik velük, kultúra, egyebek. Néha ici-picit selfblog, ami csak annak lehet érdekes, aki ugye ismeri az elkövetőt, de az olyan postok miatt, mint EZ IS ITT, azt gondolom kötelező!

Geistwald
Egy igazi, hiánypótló munka! Tököli kolléga a közelmúltban vágott bele a táblás játékokat taglaló blogba. Itt jegyezném meg, hogy a sakk is táblás játék, ami jól nyomon követhető az eddigi postokból. A cím az élőhalottakból álló Bloodbowl csapatának nevéből jön, mely tény szerintem már magában garancia a minőségre. Ma megbeszéltük, hogy kölcsönadom néhány egzotikusabb darabomat feldolgozásra jól.

2 megjegyzés:

dZé írta...

A Geistwald tényleg hiánypótló (nyalás). És ÉN raktam ki előbb a blogomon a linkek közé, bibibá. :P:D

Sam. Joe írta...

De én meg adtam neki már egy táblás játékot megírni!!! Bibibííí! És az apukám is erősebb!