2007-05-29

Sorozat Junkie 2. - Hiro blogja és más

Voltam bátor már megemlékezni a Heroes aka. Hősök sorozat nagyszerűségéről. Az első szezon fejezet lezárása óta a vélemények ugyan megoszlanak az ügyben, például MP sem osztozik többé a rajongásban, de ettől én még szeretem. Ööö... MP-t is, meg a sorozatot is, na! Árokszállási kolléga ma felfedezte Hiro Nakamura blogját! Azt eddig is tudtam, hogy a Prima Tech Paper-nek, Mr. Bennet működése fedőcégének is van saját, kamu honlapja, de egy Hiro blogjával kiegészítve ez az egész zseniális példája a vírus-marketingnek. Ezért céltudatosan elkezdtem túrni a netet és rátaláltam Claire Bennet blogjára is a MySpaces-en, illetve egy másik karakter, Hana oldalára is. Berottyantás!

UPDATE: Lujzim közben meglelte Nathan Petrelli kampányoldalát.

Nincsenek megjegyzések: