2007-05-10

60 éves a Ferrari


Közszolgálati jelleggel megspórolnék nektek egy kis időt. A Közlekedési Múzeumban nyílt egy tárlat, ahol a hatvan éves Ferrarit ünnepelendő, hazai művészek Ferrarival kapcsolatos munkáit állítják ki. Hát... Szóval az egész tárlaton egyetlen munkát találtam művészi alkotásnak, az pedig nagyon tetszett. Ezt itt ni:


Magyari Balázs munkája és a címe "Erő". Jó, én egy műveletlen állat vagyok, de nekem valamiért a piros festékkel bemázolt vászon és a ráfröccsentett fekete festék, "Sebesség" felirattal nem művészi alkotás. Ez igen. A többi nem ütötte meg a mértéket nálam. A megnyitón volt pár valódi műremek, melyeket le is fotóztam. Ime:


Ez az 1997-es Forma-1-es F355-ös Ferrari első féktárcsája és féknyerge.


A 2001-es Forma-1-es autó kipufogó leömlője.


F360 Modena alumínium váza.




Ezekkel az oldtimerekkel meg fontoskodó yuppieköcsögöknek látszó népek érkeztek. Ezzel láttatok is mindent a dologból amit érdemes.

Nincsenek megjegyzések: